Toon posts:

Pirates Gold for Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pirates Gold for Windows van Microprose.
Ik betwijfel of iemand dit speel ooit nog speeld :).

Het is weliswaar niet zo makkelijk te besturen als op de amiga maar het lukt me toch aardig.
Alleen de crew is wel overdreven snel unhappy, soms terwijl je nog volop aan het plunderen bent. Of ze gaan van pleased naar angry. Bovendien muiten ze ook onmiddelijk. Daardoor is dat spel een beetje onspeelbaar (in tegenstelling tot op de Amiga, waar dit nog best te doen was).
Is hier niet iemand die weet hoe je dit spelletje dusdanig kan aanpassen zodat ze niet meer unhappy kunnen worden :).

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Goede oude amiga tijd...heerlijk spel vond ik dat :)
Wat ik me kan herinneren is dat je op tijd `devide up the plunder` moet doen anders gaan ze mekkeren..heb de PC versie volgens mij niet gespeeld...

Verwijderd

Topicstarter
Maiar schreef op 06 november 2002 @ 15:21:
Goede oude amiga tijd...heerlijk spel vond ik dat :)
Wat ik me kan herinneren is dat je op tijd `devide up the plunder` moet doen anders gaan ze mekkeren..heb de PC versie volgens mij niet gespeeld...
Ja, ik weet het, maar op de PC versie kun je dat dan al doen als je 3 steden verder bent. Daarna begin je met een unhappy crew die gaat muiten voordat je de stad uitgaat, omdat je zo weinig had uitbetaald. Bovendien kun je het op de pc-versie maar 2 keer doen...

Op de Amiga heb ik het dagen gespeeld :), daar was het wel goed, ook de besturing was daar stukken makkelijk en het ging niet zo gruwelijk snel, maar dat laatste komt waarschijnlijk omdat mijn computer te snel is :).

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Klinkt vervelend dan..
Kijk eens op de zite van de uitgever/maker..wie weet is er nog een forum in leven..anders mailtje sturen? :7

Verwijderd

Topicstarter
Maiar schreef op 06 november 2002 @ 15:41:
Klinkt vervelend dan..
Kijk eens op de zite van de uitgever/maker..wie weet is er nog een forum in leven..anders mailtje sturen? :7
Het is gewoon van Microprose en hun site doet het niet echt