Toon posts:

USB router/splitter?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Binnenkort krijg ik een adsl verbinding met een usb modem. Ik wil deze verbinding (ver)delen over twee computers. Ik wil dit niet doen met windows internetsharing optie, maar met een router/splitter.
Op het internet heb ik al een beetje rond gekeken, maar de meeste mensen hadden geen goede ervaringen met een usb router.

Is er iemand die mij kan helpen? Is er iemand die GOEDE ervaringen heeft met een usb router/splitter?

_/-\o_ bvd _/-\o_

Verwijderd

staat hier niet een heel verhaal over in de FAQ ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey,
Welkom op got.

Het is handig om je vraagt duidelijk te stellen, zodta andere mensen ook begrijpen wat je bedoelt.
Op dit moment heb ik namelijk 4x je verhaal gelezen, maar ben ik er nog niet uit wat je precies wil.

Ik gok echter op de volgende 2 dingen:

1) Je wil internet sharen via een usb modem, dan verwijs ik je naar de volgende pagina. Hier staat alles over het delen van internet en de manieren waarop,
Hoe deel ik Internet ?

2) Je wilt internet sharen, met een router die via usb met meerdere computers verbonden kan worden. Hier heb ik nog niet eerder van gehoord, ik heb wel gehoord van een vigor router waar je een Adsl usb modem op kan aansluiten.

Leg dus even uit wat je precies bedoelt.
Handige dingen zijn hierbij:

Hoeveel werkstations ?
Welke Os'en ?
Welke eisen ?
Specefieke merken van routers ?

Maar eigenlijk als het antwoord 1 of 2 is, is het mogelijk om deze te vinden met de search of de alternatieve search. Echter allebei de zoekopties werken niet geheel correct. Mocht je met deze 2 mogelijkheden toch niks vinden kan je naar het betreffende sub-fora gaan waar je denkt wat te kunnen vinden, vervolgens zet je onderaan de lijst op 2 maanden om dan met je search functie in je browser te kunnen zoeken.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie Hoe deel ik Internet ? :)

Succes !

Dit topic is gesloten.