Toon posts:

MAFIA, geen gebouwen zichtbaar!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, een vraag over Mafia waarvan ik het juiste antwoord nergens anders kon vinden.

Ik install het spel, zie de intro en bij NEW GAME zie ik ook alles gewoon totdat de eerste missie start. Bij het opladen van deze missie krijg ik de windows foutmelding:

Chybi model
cannot load "noc02.id3"

Ik druk op ok en het laden gaat verder. Wanneer de missie start zie alle voertuigen rijden, mensen lopen, wegen liggen met brievenbussen langs de zijkant. Ik kan ook rijden en de missies spelen alleen zie ik GEEN ENKEL gebouw staan langs de wegen. Tis 1 kale vlakte met wegen ertussendoor. De gebouwen staan er wel want ik knal er steeds tegenop maar ik ZIE ZE DUS NIET!!!!

Ik heb meer klachten gehoord over de graphics maar kent iemand de foutmelding hierboven genoemd en hebben meer mensen het probleem HELEMAAL GEEN gebouwen te zien???

Oja, ik heb: AMD ATHLON XP 1700+, Geforce 4 Ti 4200 128 mb (driver nvidia 40.72), 256 MD DDR, CHAINTECH MOEDERBOARD 266 mhz, SBLIVE 5.1, WIN XP HOME EDITION

Alvast bedankt voor jullie reactie .....

Moek.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

ik hem opnieuw installeren
laatste patches installeren

blijft het probleem terug brengen naar de winkel dat ding

Verwijderd

Topicstarter
al 3x gedaan, blijft zelfde probleem ...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

heb je wel een legale versie?

Verwijderd

Topicstarter
wat denk jij? tuurlijk!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Probeer eens de vorige detonater driver en/of de nieuwste patch van Mafia.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga die patch ff zoeken .... je hoort ...

Verwijderd

Heb ook een probleempje met dit spel, ik hoor namelijk alleen muziek in de animaties en niet de spraak van de characters.
Iemand een id?

Verwijderd

Topicstarter
een patch is er nog niet, mijn probleem nog wel ....... kent iemand eerder genoemde windows foutmelding?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 15:04:
Hallo, een vraag over Mafia waarvan ik het juiste antwoord nergens anders kon vinden.

Ik install het spel, zie de intro en bij NEW GAME zie ik ook alles gewoon totdat de eerste missie start. Bij het opladen van deze missie krijg ik de windows foutmelding:

Chybi model
cannot load "noc02.id3"

Ik druk op ok en het laden gaat verder. Wanneer de missie start zie alle voertuigen rijden, mensen lopen, wegen liggen met brievenbussen langs de zijkant. Ik kan ook rijden en de missies spelen alleen zie ik GEEN ENKEL gebouw staan langs de wegen. Tis 1 kale vlakte met wegen ertussendoor. De gebouwen staan er wel want ik knal er steeds tegenop maar ik ZIE ZE DUS NIET!!!!

Ik heb meer klachten gehoord over de graphics maar kent iemand de foutmelding hierboven genoemd en hebben meer mensen het probleem HELEMAAL GEEN gebouwen te zien???

Oja, ik heb: AMD ATHLON XP 1700+, Geforce 4 Ti 4200 128 mb (driver nvidia 40.72), 256 MD DDR, CHAINTECH MOEDERBOARD 266 mhz, SBLIVE 5.1, WIN XP HOME EDITION

Alvast bedankt voor jullie reactie .....

Moek.
Hmmm je zegt hierboven als ik het spel aan het opladen ben, kan je een spel ook afladen dan ???volgesn mij is het laden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat iedereen begrijpt wat ik bedoel en ik ben blij dat je de topics zo goed leest maar ik heb liever dat je meedenkt over het oplossen van mijn probleem dan mijn tikfoutjes die een ieder weleens maakt!

Verwijderd

Topicstarter
enne ... ????

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:52
zoef directx 8.1 (of 9 als tie er is) er is overheen :P

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 23:47

Fuelke

Forza Ferrari

Mocht je er niet uitkomen neem dan contact op met Tech Support Benelux:

BENELUX (english versions only)

Telefoon: + 31 (0)77-3232830 (5 dagen per week van 09:00 to 17:00)
E-mail: info@contactdata.nl
Web Site: http://www.take2games.com & http://www.contactdata.nl

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Heb je al oude drivers geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik oude nvidia drivers dan gewoon weer over de 40.72 heenzetten?
Pagina: 1