3c90xcfg.exe downloaden bij 3com
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat hadden we ook al geprobeert, maar die kon de netwerk kaart niet vinden gaf hij weer
Vreemd want daar zou het wel mee moeten lukken. Is je NIC wel helemaal okee?dennis1x schreef op 06 november 2002 @ 14:46:
[...]
Dat hadden we ook al geprobeert, maar die kon de netwerk kaart niet vinden gaf hij weer
Money for nothin' and your chicks for free
ik kan het in novell gewoon instellen.. load install en dan configure other settings en dan je netwerk kiezen
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Als je die kaart nou eens in een andere machine probeert en dan de tool nog eens draait!
Money for nothin' and your chicks for free
arg de kaart is wel goed hoor. Alleen wat ik er zover op internet over kon vinden is het programmatje NIET bedoeld voor de 3c905CDeeJee schreef op 06 november 2002 @ 14:50:
Als je die kaart nou eens in een andere machine probeert en dan de tool nog eens draait!
misschien een domme vraag maar waar kom je bij load install.... Ik kan het nl nergens vinden:(nescafe schreef op 06 november 2002 @ 14:49:
ik kan het in novell gewoon instellen.. load install en dan configure other settings en dan je netwerk kiezen
Welke versie gebruik je?? Hier word Netware 6 gebruikt
Heeft Netware 6 dan nog wel dandennis1x schreef op 06 november 2002 @ 14:56:
misschien een domme vraag maar waar kom je bij load install.... Ik kan het nl nergens vinden:(
Welke versie gebruik je?? Hier word Netware 6 gebruikt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Euhmmm ik jou niet begrijpen
Maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb geen idee of netware 6 nog load install heeft, maar neem aan dat het dan wel ergens anders in te stellen is!!
ik werk met novell 4.11
Deze heeft een textconsole
als je "load install" intikt dan kun je in textmode vanalles instellen
hmzz jammernescafe schreef op 06 november 2002 @ 15:14:
ik werk met novell 4.11
Vanaf novell 5 kan je gewoon NWCONFIG intypen. Load hoeft niet meer. unload werkt nog wel.
Ipconfig kan je weinig mee in NW6. Als je nou gewoon inetcfg doet. Dat is gewoon bedoelt voor alle Netware Netwerk instellingen.Kirpeknots schreef op 06 november 2002 @ 15:27:
"ipconfig" is misschien ook een goed idee.
Een 905 staat normaliter niet hard om full-duplex maar op auto-negotiate. Dat moet goed gaan met een hub.
PS: Kan je dit missschien niet beter aan degene die de server heeft neergezet vragen? Ik weet niet of dit bedrijfskritisch is, maar zo ja zou ik er maar mee uit kijken...
Dat inetcfg heb ik ook al naar gekeken, maar daar kan je niks instellen mbt half/full duplex.....Steven schreef op 06 november 2002 @ 15:32:
[...]
Ipconfig kan je weinig mee in NW6. Als je nou gewoon inetcfg doet. Dat is gewoon bedoelt voor alle Netware Netwerk instellingen.
PS: Kan je dit missschien niet beter aan degene die de server heeft neergezet vragen? Ik weet niet of dit bedrijfskritisch is, maar zo ja zou ik er maar mee uit kijken...
owjaa ik heb die server er zelf neergezet....
Verwijderd
Met een compaq-kaart doen we dit voor full-duplex:
LOAD N100 SLOT=301 FRAME=ETHERNET_II NAME=PRIMARY SPEED=100 FORCEDUPLEX=2
Voor half-duplex zal het wel 1 zijn. En auto 0. Gok ik...
LOAD N100 SLOT=301 FRAME=ETHERNET_II NAME=PRIMARY SPEED=100 FORCEDUPLEX=2
Voor half-duplex zal het wel 1 zijn. En auto 0. Gok ik...
http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/3c905c.htm
al geprobeerd ?
vaak moet je het config progje onder msdos starten.
al geprobeerd ?
vaak moet je het config progje onder msdos starten.
nog een gok.. de amd/pci/net32 kaart van VMWARE wordt gestart met:
LOAD PCNTNW SLOT=2 BUSTYPE=PCI BOARD=1 FDUP=OFF FRAME=Ethernet_802.3 NAME=PCNTNW_1_E83
(netware 4.11)
FDUP=OFF dus hier.. zal voor elke driver wel anders zijn?
LOAD PCNTNW SLOT=2 BUSTYPE=PCI BOARD=1 FDUP=OFF FRAME=Ethernet_802.3 NAME=PCNTNW_1_E83
(netware 4.11)
FDUP=OFF dus hier.. zal voor elke driver wel anders zijn?
het heeft allemaal nog niet mogen helpen
, dus ik ga nog ff door zoeken
Pagina: 1