Kan je dat niet instellen bij je mouse ware, waar je wat voor wilt gebruiken 
is volgens mij wel ondersteund nl., anders ga je toch weer naar de oude dirver toe?>
is volgens mij wel ondersteund nl., anders ga je toch weer naar de oude dirver toe?>
Duh, bij die instellingen staat 'ie niet, anders zou ik het niet vragen zeg maar.AMD_er schreef op 06 november 2002 @ 14:21:
Kan je dat niet instellen bij je mouse ware, waar je wat voor wilt gebruiken
Terug naar de oude is het probleem ontwijken, in plaats van oplossen. Les 1 helpdesk
Les 2 ervaring 
ga gewoon terug eerder dat je de oplossing hebt gevonden ben je wel ff verder en zowel jij of als je de klant helpt is erbij geholpen als je de oude versie gewoon instaleerd. Of zeg jij tegen jouw klant als je die aan de lijn heb " klant, ik wil wel de oude instaleren die het WEL doet maar ik moet de nieuwe instaleren omdat ik anders het probleem ontwijk
" , ik hoor het de klant nu al zeggen......... Ja, hoor ik wacht wel
nou ik denk het niet.
hehehe
greetz
ga gewoon terug eerder dat je de oplossing hebt gevonden ben je wel ff verder en zowel jij of als je de klant helpt is erbij geholpen als je de oude versie gewoon instaleerd. Of zeg jij tegen jouw klant als je die aan de lijn heb " klant, ik wil wel de oude instaleren die het WEL doet maar ik moet de nieuwe instaleren omdat ik anders het probleem ontwijk
hehehe
greetz
Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read
Hyperjump is idd verdwenen uit versie 9.73
BAH!metalant schreef op 06 november 2002 @ 14:47:
Hyperjump is idd verdwenen uit versie 9.73
Heb hem gedeinstalleerd. Downloading 9.60, hopelijk zit 'ie daar wel in.
HyperJump is helaas al een tijdje verdwenen
. Ik kan niet meer zonder HJ muizen. De laatste versie die ik ken waar dit nog wel in zit is 9.42. Als ik het me goed herinner werkt 9.60 ook niet meer.
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
call me stupid, maar wat is hyperjumpen?
¯\_(ツ)_/¯
en toen was het idd stil....PromWarMachine schreef op 06 november 2002 @ 14:24:
[...]
Duh, bij die instellingen staat 'ie niet, anders zou ik het niet vragen zeg maar.
Terug naar de oude is het probleem ontwijken, in plaats van oplossen. Les 1 helpdesk
Heeft iemand een vergerlijkbare oplossing voor de geliefde HyperJump ooit gevonden?
We hebben liever dat je een nieuw topic aanmaakt dan een 18 jaar oude kaapt.KING-RICHIE schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:05:
Heeft iemand een vergerlijkbare oplossing voor de geliefde HyperJump ooit gevonden?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()