Logitech Mouseware v9.73 > Geen Hyperjump!?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Na de topics die ik over Mouseware heb doorgenomen ben ik volgens mij een van de weinige gebruikers die deze software prettig vind! Hyperjump 4-ever O+

In verband met aanschaf nieuwe HD en herinstallatie van de hele pc heb ik de nieuwe versie gedownload, maar deze ondersteund geen Hyperjump? :? Alleen dat wazige webwheel, maar die boeit me niet.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan je dat niet instellen bij je mouse ware, waar je wat voor wilt gebruiken :?

is volgens mij wel ondersteund nl., anders ga je toch weer naar de oude dirver toe?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
AMD_er schreef op 06 november 2002 @ 14:21:
Kan je dat niet instellen bij je mouse ware, waar je wat voor wilt gebruiken :?

is volgens mij wel ondersteund nl., anders ga je toch weer naar de oude dirver toe?>
Duh, bij die instellingen staat 'ie niet, anders zou ik het niet vragen zeg maar.

Terug naar de oude is het probleem ontwijken, in plaats van oplossen. Les 1 helpdesk :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 23:04
Les 2 ervaring :p

ga gewoon terug eerder dat je de oplossing hebt gevonden ben je wel ff verder en zowel jij of als je de klant helpt is erbij geholpen als je de oude versie gewoon instaleerd. Of zeg jij tegen jouw klant als je die aan de lijn heb " klant, ik wil wel de oude instaleren die het WEL doet maar ik moet de nieuwe instaleren omdat ik anders het probleem ontwijk 8)7 " , ik hoor het de klant nu al zeggen......... Ja, hoor ik wacht wel :) nou ik denk het niet.

hehehe

greetz

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 20:35
Hyperjump is idd verdwenen uit versie 9.73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
metalant schreef op 06 november 2002 @ 14:47:
Hyperjump is idd verdwenen uit versie 9.73
BAH! :(

Heb hem gedeinstalleerd. Downloading 9.60, hopelijk zit 'ie daar wel in.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:59

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

HyperJump is helaas al een tijdje verdwenen :(. Ik kan niet meer zonder HJ muizen. De laatste versie die ik ken waar dit nog wel in zit is 9.42. Als ik het me goed herinner werkt 9.60 ook niet meer.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

call me stupid, maar wat is hyperjumpen?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 06 november 2002 @ 14:24:
[...]

Duh, bij die instellingen staat 'ie niet, anders zou ik het niet vragen zeg maar.

Terug naar de oude is het probleem ontwijken, in plaats van oplossen. Les 1 helpdesk :P
en toen was het idd stil....

_/-\o_ bedankt voor de uitleg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KING-RICHIE
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-10-2024
Heeft iemand een vergerlijkbare oplossing voor de geliefde HyperJump ooit gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 21:50

g0tanks

Moderator CSA
KING-RICHIE schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:05:
Heeft iemand een vergerlijkbare oplossing voor de geliefde HyperJump ooit gevonden?
We hebben liever dat je een nieuw topic aanmaakt dan een 18 jaar oude kaapt. ;) Geef daarbij ook aan naar welke functionaliteit je specifiek zoekt, want veel mensen zullen Hyperjump niet kennen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.