Toon posts:

[Iron storm]Ik kom nie verder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met iron storm, alleen ik kom nie verder

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dannyrombout/Ironstorm.JPG

dit is level 1 pas, en ik zit nou al vast...
hier zitten van die automatische guns, en enkele bunkers... ik heb alle vijanden al afgemaakt, maar weet nie hoe ik verder moet

wie kan me helpen??

btw, walktroughs staan nog nie op internet

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik geloof dat je dat veld moet oversteken naar loopgraven ofzo...

Maar dat weet ik niet zeker, dat heb ik geloof ik in een topic gelezen :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

Er staat ergens op het veld een soort van vast kanon. Je weet wel zo'n onverplaatsbare gigant van een gun, die kan je vastnemen en beginnen schieten, zo moet je de rechtse bunker kapot schieten, dan kan je in de bunker en dan geraak je er wel ;-) Ik heb hier ook vastgezeten een tijdje geleden. IRON STORM RULES! Heel weinig mensen kennen dit spel, maar het is echt een knaller!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:09:
Er staat ergens op het veld een soort van vast kanon. Je weet wel zo'n onverplaatsbare gigant van een gun, die kan je vastnemen en beginnen schieten, zo moet je de rechtse bunker kapot schieten, dan kan je in de bunker en dan geraak je er wel ;-) Ik heb hier ook vastgezeten een tijdje geleden. IRON STORM RULES! Heel weinig mensen kennen dit spel, maar het is echt een knaller!
thnx, was er zelf net uitgekomen, gebruikte alleen andere manier, wat granaten aan de zijkant van de bunker naar binnen gooien..

Nu zit ik vast op een ander punt, ik moet nou zo'n tank verslaan, zou alleen nie weten hoe, weet iemand hoe dat moet??

Maaruh Iron storm is zeker wel een knaller jah, en merk je ook wel dat bijna niemand dat spel kent, maar het is ook nog niet zo lang uit..dus kan nog populair worden :D

• natnek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 22:42
Om die tank te verslaan moet je eerst mijnen vinden, die vind in de achter straten.
als je het grote plein hebt waar die tank rijdt moet je rechts afslaan bij die kapotte rupsvoertuig op de hoek.
daar kan je een deur door en haal je de mijnen op aan het einde van die straat.

die mijnen gooi je voor de rupsbanden van de tank, dan moet je die andere tank lokken naar het plein en schiet je met de kapotte tank die andere tank kapot.

ja dit spel is echt goed!! er is niet veel ruchtbaarheid aan dit spel gegeven en dat is erg jammer.

• natnek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 22:42
Het Grote Iron Storm Topic
is het niet handig om dit topic hierna toe te verplaatsen

Verwijderd

Topicstarter
thnx zal straks eens gaan proberen die tank te verslaan, had dat "Het Grote Iron Storm Topic" btw nog niet eens gezien :)
Pagina: 1