[Flashback] Level 2, job 2: teleport?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• muba
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-10-2013

muba

Prince of Persia!

Topicstarter
'Lo,

Ik heb weer een kopie van het oude spel Flashback gevonden. Geweldig spel! Maar nu kom ik niet meer verder. In level 2 moet je baantjes gaan uitvoeren. Het tweede baantje dat je krijgt is het begelijden van die VIP naar zijn research center. Als je daar aankomt krijg je geld en hij bedankt je. Dan verschijnt er een witte wolk rond je poppetje. Volgens een walkthru die ik op het web heb gevonden, wordt je geteleport naar de job center. Maar dat gebeurt niet. De witte wolk verdwijnt weer en het poppetje blijft gewoon waar het is. En je kan ook niet teruglopen, want de enige deur die toegang geeft tot de uitgang, is dicht.

Doe ik iets fout? Is dit een bug?
Wie kan me helpen?

PS ik heb de skill op 'Medium' staan...
PPS Op skill 'Hard' gebeurt precies hetzelfde! Ik wordt gek! Op deze manier kan ik heel fucking level 2 toch niet uitspelen?!

PPS Ik ben met een code naar level 3 gegaan en die heb ik succesvol voltooid. Nou ben ik dus in level 4 en daar lukt het me niet om uit de taxi te stappen... het werkt niet zoals met de trein in level2, daar was het gewoon SHIFT, maar in deze koleretaxi niet... wordt een beetje moedeloos van dit verder nog altijd prachtige spel :(

Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 16:44
Erm ik heb dit spel alleen maar gespeeld op me MegaDrive.. enne in een taxi stappen was gewoon omhoog drukken geloof ik. En dat je neit wordt geteleporteerd kan ik je niet mee helpen.

Verwijderd

pff, ik ga ff voor je in mijn geheugen graven....

Dit topic is gesloten.