specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
want als het echt 1mhz bij de core erbij is, zou je dat niet moeten merken in principe lijkt me
alles draait eigelijk goed
btw mijn specs-->
ADM 1800 @ 2000 (fsb @ 144)
msi kt333 aru
512 DDR pc2700 samsung
gf3 ti200
40gig seagate & 61 gig ibm
SB live! 5.1
ook de rest draait soepel, UT 2003,Quake etcetc alles draait lekker, loopt nooit vast, en dan doe ik die ***** kaart 1 mhz omhoog en dan kapt tie ermee...
en niet alleen bij 3dmark maar ook bij UT2003 en 3Dstudio max
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Zo ja dan ligt het echt wel aandat NVMAX of iets anders. echt niet aan je kaart. 1mhz erbij boeit echt niet
misschien dan toch dat nvmax gewoon neukt, hoewel die het bij een geforce 4 mx420 van een kennis wel doet....(wel niet zo ver maar toch 15-38 mhz winst)...
weet er iemand een STABIEL overclock progje?????
de regkey van coolbits vind ik altijd nog het prettigst, die voegt gewoon een extra tabblad toe aan je videokaarteigenschappenintuliegend schreef op 06 november 2002 @ 13:21:
hmmm daar zit wel wat in ja....
misschien dan toch dat nvmax gewoon neukt, hoewel die het bij een geforce 4 mx420 van een kennis wel doet....(wel niet zo ver maar toch 15-38 mhz winst)...
weet er iemand een STABIEL overclock progje?????
Verwijderd
ja wel ge restart....Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 13:21:
Restart je wel tussendoor?
Zo ja dan ligt het echt wel aandat NVMAX of iets anders. echt niet aan je kaart. 1mh
is wel te hopen ja dat het aan nvmax ligt, ben nog best tevreden met da kaartje maar als ik hem niet over kan clocken wordt die binnekort toch echt langzaam...
Verwijderd
Voor welke spel is die kaart te langzaam dan? Ik heb ook nog een GeForce 3, wel een snellere maar zoveel nou ook niet, en daarmee kan je echt gewoon alles nog spelen.intuliegend schreef op 06 november 2002 @ 13:24:
[...]
ja wel ge restart....
is wel te hopen ja dat het aan nvmax ligt, ben nog best tevreden met da kaartje maar als ik hem niet over kan clocken wordt die binnekort toch echt langzaam...
hmm da knikt wel handig, zal die is opzoeken.veldmuis schreef op 06 november 2002 @ 13:23:
[...]
de regkey van coolbits vind ik altijd nog het prettigst, die voegt gewoon een extra tabblad toe aan je videokaarteigenschappen
tnx for the help plp
ik heb toen extra nagezocht welk Ti200 ik moest kopen voor over te klokken
ja da is wel zo, ik kan bv ut2003 in 1280x960 spelen (beeldscherm maximum) in 32 bit met alles op high, draait lekker.Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 13:25:
[...]
Voor welke spel is die kaart te langzaam dan? Ik heb ook nog een GeForce 3, wel een snellere maar zoveel nou ook niet, en daarmee kan je echt gewoon alles nog spelen.
maar daar gaat het nie om, vind het gewoon leuk om alles zo ver mogelijk te krijgen. en ben aant sparen voor een ATI en heb dan toch niks meer aan deze gf3, dus dan liever nog even mee spelen.
wil er ook nog een zalman ZM80-HP opzetten, heeft er hier misschien iemand ervaring mee??? lijkt me wel lollig om daar een paar flinke fans op te bouwen, dan koelt tie volgens mij echt superb
Verwijderd
Verder raken de replies nogal offtopic, en een fatsoenlijke ontopic discussie zal er niet meer ontstaan. Slotje dus.
Dit topic is gesloten.
![]()