Wat voor videokaart moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik wil dus voor een oude comp van me eens een betere videokaart hebben zodat UT er wat beter op draait, maar het moet natuurlijk niet te duur worden.
Het is een PII met 64 MB, de kaarten die er nu is zitten zijn een Diamond Viper V330 (turbo) en een Monster 3D PCI dus dat is wel een beetje bagger.
Ik zat zelf te denken aan een Voodoo 3... en misschien kan een beetje extra geheugen ook geen kwaad...

Iemand nog goed advies?

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik zou voor een TNT2 (M64) gaan. Ik had een PII 266 met 64MB PC-66 SDRAM, en speelde UT in 1280x1024 op een 15" monitor. In het menu kon ik er niets meer van lezen, maar het ging wel soepel.

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 22:06 schreef Dualdude het volgende:
Ik zou voor een TNT2 (M64) gaan. Ik had een PII 266 met 64MB PC-66 SDRAM, en speelde UT in 1280x1024 op een 15" monitor. In het menu kon ik er niets meer van lezen, maar het ging wel soepel.[/quote]Ja, maar dan koop ik die voor mijn huidige comp en gooi ik de TNT2 32MB die ik nu heb in die oude bak... maar ik wil ook een beetje aan de prijs denken he?

O, wacht ff, ik doe dom en lees weer eens te snel... "M64" en ik zie meteen 64 MB staan... stuuupiiid :P

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 22:13 schreef GaiusBertus het volgende:
Ja, maar dan koop ik die voor mijn huidige comp en gooi ik de TNT2 32MB die ik nu heb in die oude bak... maar ik wil ook een beetje aan de prijs denken he?[/quote]Uhm, een TNT2 M64 is langzamer als een normale TNT2, dus overzetten zou ik niet doen. Misschien is het anders een optie om een GeForce MX te kopen voor jouw systeem en dan de TNT2 over te zetten?

(Oh, en een Voodoo 3 is inderdaad beter als wat er nu inzit ;))

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Met UT is een voodoo sneller dan een TNT

Verwijderd

Yup als je vooral voor UT gaat kan je beter een voodoo 3 nemen.
Zeker met een wat langzamere proc.
Pagina: 1