Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Ik zou voor een TNT2 (M64) gaan. Ik had een PII 266 met 64MB PC-66 SDRAM, en speelde UT in 1280x1024 op een 15" monitor. In het menu kon ik er niets meer van lezen, maar het ging wel soepel.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 22:06 schreef Dualdude het volgende:
Ik zou voor een TNT2 (M64) gaan. Ik had een PII 266 met 64MB PC-66 SDRAM, en speelde UT in 1280x1024 op een 15" monitor. In het menu kon ik er niets meer van lezen, maar het ging wel soepel.[/quote]Ja, maar dan koop ik die voor mijn huidige comp en gooi ik de TNT2 32MB die ik nu heb in die oude bak... maar ik wil ook een beetje aan de prijs denken he?
O, wacht ff, ik doe dom en lees weer eens te snel... "M64" en ik zie meteen 64 MB staan... stuuupiiid
Ik zou voor een TNT2 (M64) gaan. Ik had een PII 266 met 64MB PC-66 SDRAM, en speelde UT in 1280x1024 op een 15" monitor. In het menu kon ik er niets meer van lezen, maar het ging wel soepel.[/quote]Ja, maar dan koop ik die voor mijn huidige comp en gooi ik de TNT2 32MB die ik nu heb in die oude bak... maar ik wil ook een beetje aan de prijs denken he?
O, wacht ff, ik doe dom en lees weer eens te snel... "M64" en ik zie meteen 64 MB staan... stuuupiiid
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 22:13 schreef GaiusBertus het volgende:
Ja, maar dan koop ik die voor mijn huidige comp en gooi ik de TNT2 32MB die ik nu heb in die oude bak... maar ik wil ook een beetje aan de prijs denken he?[/quote]Uhm, een TNT2 M64 is langzamer als een normale TNT2, dus overzetten zou ik niet doen. Misschien is het anders een optie om een GeForce MX te kopen voor jouw systeem en dan de TNT2 over te zetten?
(Oh, en een Voodoo 3 is inderdaad beter als wat er nu inzit
)
Ja, maar dan koop ik die voor mijn huidige comp en gooi ik de TNT2 32MB die ik nu heb in die oude bak... maar ik wil ook een beetje aan de prijs denken he?[/quote]Uhm, een TNT2 M64 is langzamer als een normale TNT2, dus overzetten zou ik niet doen. Misschien is het anders een optie om een GeForce MX te kopen voor jouw systeem en dan de TNT2 over te zetten?
(Oh, en een Voodoo 3 is inderdaad beter als wat er nu inzit
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Yup als je vooral voor UT gaat kan je beter een voodoo 3 nemen.
Zeker met een wat langzamere proc.
Zeker met een wat langzamere proc.
Pagina: 1