Draadloos video+audio+AB doorgeven?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb op mijn hobbykamer een digitale satellietontvanger staan en wil op mijn slaapkamer een TV installeren die draadloos te verbinden is via een zender+ontvanger (FM).

Ik zoek een draadloze oplossing waarbij is audio en video door kan geven maar OOK infrarood van de afstandsbediening kan doorseinen naar de satellietontvanger.

Is er een systeem wat op +-12 meter afstand een goede beeldkwaliteit geeft maar niet al te duur?

Ik ken de systemen zelf niet en de kwaliteit ook niet, maar verwacht dat er in principe geen kwaliteit verloren moet gaan.

Wat zijn er voor oplossingen en wat kost dit eigenlijk ? wat zijn jullie ervaringen met deze apparatuur?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Bezoek eens een audio/video zaak of een betere electronicazaak :)
Je kan het zo kopen in de winkel. De vraag is enkel hoeveel waarde je aan een merk hecht want merk spullen zijn sons 2-3x zo duur.

Senile! Senile Oekaki

• Quitter3
  • Laatst online: 13-02 16:30
Marmitek heeft de oplossing voor je. Is niet de goedkoopste, maar waarschijnlijk wel een van de beste.

http://www.marmitek.nl

Verwijderd

een vriend van me heeft zo een marmitek ding, en daar zit een aparte afstandsbediening bij zodat je ook je computer kan bedienen (afstandsbediening inc. muis).
volgens mij stuurt ie ook de infrarood door van de overige afstandsbedieningen.

• Fairy
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 15:13:
een vriend van me heeft zo een marmitek ding, en daar zit een aparte afstandsbediening bij zodat je ook je computer kan bedienen (afstandsbediening inc. muis).
volgens mij stuurt ie ook de infrarood door van de overige afstandsbedieningen.
Handig :)

Is de beeldkwaliteit van dat ding ook goed :? enig idee wat voor type en prijs :?

Effe gezocht:

GigaVideo 70 met IR-retour en modulator 119 Euro volgens marmitek.

Das precies wat ik wil hebben !!! *D

Thanx voor de tip :)