3com router voor kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
ik krijg vandaag kabel en omdat ik geen zin heb om te kloten met freesco en shit heb ik besloten een router aan te schaffen,zelf zat ik te denken aan de volgende:

3Com® OfficeConnect® Cable/DSL Gateway (Product # 3C855):
Afbeeldingslocatie: http://www.3com.com/images/infra/corpinfo/en_US/3c855_ang_lo.jpg

voor meer info: site 3com

deze is te koop voor €165 op routershop.nl

wat vinden jullie van dit beessie? zijn er nog goede andere alternatieven?

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:40
goed alternatief? draytek 2200E kijk op www.draytek.nl, goede support en duidelijke handleiding. Per provider!

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Edimax router (4 poorten switch ingebouwd, DHCP). Kost je slechts 70 euro en dat ding werkt echt perfect. In te stellen binnen 2 minuten.

DIT IS MIJN WEBSITE

• OGangstah
het is trouwens voor internet van @ home, maar dat is denk voor geen van de routers een probleem, toch?

iig, die Vigor2200E ziet er ook welgoed uit? maar is er nog een-of-ander BELANGRIJK ding waar ik echt op moet letten, want wat ik tot nu toe heb gezien zijn bijna exact dezelfde apparaten (ze doen iig allemaal tzelfde) alleen met een andere behuizing...

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:46

YellowCube

Wait...what?

Ik heb zelf de wireless versie van deze router (verder exact hetzelfde)...heb niks te klagen, puik ding. 3Com kun je jezelf in principe geen buil aan vallen

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• OGangstah
ik heb verder alle netwerkcomponenten ook van 3com officeconnect, en die bevallen prima, alleen de prijs, maja.

ik denk dan dat ik maar voor deze ga...

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 09:41

NaWA

Hai, I Copy desu!

Kheb die hier toevallig ook staan..

http://www.angel.gr.jp/~nawa/3com/page_01.htm hier wat plaatjes...

werkt voor de rest lekker soepel.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Verwijderd

goeie spulletjes, en niet te duur, ik gebruik zelf een cisco 2611 met een 2924xl die zijn ook perfect, echter kosten nog heel wat meer centjes, verder ben ik nog opzoek naar een 2620, dan kan die i.p.v. mijn 2611, heeft iemand daar al ervaring mee, routen op een interface ?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.