Toon posts:

Xbox vervoeren

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• nose
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Topicstarter
Ik wil vanavond mn Xbox even meenemen naar werk omdat we daar toch nooit ene flikker te doen hebben (makkelijk geld verdienen he :P ), maar nou vroeg ik me af, kan dat geen kwaad? Ik bedoel, die harddisk die erin zit enzo, kan die disc niet beschadigen? Ik neem m in mn rugzak mee ofzo denk ik op de fiets en anders ga ik wel met de auto, maar kan dat kwaad denken jullie?

P R N D

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
Ik heb em in de tas met de trein meegehad.
En meerdere keren dus dat zit wel goed denk ik..
En mijn vriendin neemt em wel es mee op de fiets met rugtas ding doet het nog perfect

• GGS_206
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje boven! Of toch onder..?

Kan gewoon in een tas, alleen je moet oppassen dat je die tas niet zomaar ergens gaat neerpleuren

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• veldmuis
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
lijkt me dat die koppen gewoon net als elke hd geparkeerd worden :)

verwisselbare schijven overleven het ook in mn rugtas van school naar huis en andersom, dus denk dat dit ook moet lukken :)

weet alleen niet hoe het zit qua magnetische velden door de hoogspanning van de trein oid...maar dat kan nooit erg zijn lijkt me? :)

• eviltweaker
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-11 07:08

eviltweaker

DDPEEKIW

Ik heb er al vele kilometers mee op de fiets afgelegd en hij doet het nog steeds en als de hd kapot gaat zet je er toch gewoon een nieuwe in van 120 gig

DDPEEKIW

• FastBunny
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08-12 15:05

FastBunny

Give it the Works !

Zou alleen wel de cd eruit halen en deze los meenemen, voor de zekerheid :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Perconte
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
Mijn pc heeft zelf een ritje op de Citta overleefd dus ik denk wel dat een Xbox een ritje in een rugzak overleeft met de auto. :)

• nose
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Topicstarter
Okee dan, thanks allemaal. Vanavond dus lekker Xboxen op werk :*)

P R N D

• _VooDooMen_
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:30
Ik zal er effe een handoek omheen doen, en dan zal alles het wel overleven.. :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• KzmZ
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2008

KzmZ

Held

nose schreef op 06 november 2002 @ 16:51:
Okee dan, thanks allemaal. Vanavond dus lekker Xboxen op werk :*)
[offtopic]
Wat voor werk doe jij in godsnaam :? 8)7

• ItSnows
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-09-2003

ItSnows

is evil watje :-)

Zelfs een normale PC sleep ik mee naar mijn werk :D
Antwoord is dus: ja dat kan. En voor men nog meer off topic gaat: dicht.

international RO (P2P):
ItSnows: Knight lvl 67/37 Orc MVP since 1.8.2003
Rinzwind: BlackSmith: lvl 53/11

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee