Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
een script request dus? nope, niemand...dat weet ik zeker
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
Verwijderd
Standaard php variabelen, of zie ik dat nou verkeerd?iisschots schreef op 06 november 2002 @ 12:38:
heeft iemand een voorbeeld voor een script dat ik op mijn site kan zetten
waardoor ik ip's + tijd mee kan loggen van de mensen die op mijn site komen
b.v.d
iisschots
Of zit je niet te denken aan php?
bijvoorbeeld
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
In de FaQ staat dat je geen scripts mag requesten dusVooralsnog hebben wij niet echt regels in P&W. Het enige wat wij niet toestaan zijn RTFM-vraagjes, 'Ik-zoek-dit-script'-vraagjes of het wijzen hierop op kinderlijke wijze.
Zie oa. Policy mbt UTFS en RTFM.
Ook het zoeken naar personeel is niet toegestaan, daarvoor zijn sites als Monsterboard.nl.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Zie alle replies hierboven
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Scriptrequests zijn niet toegestaan.
Opmerking voor alle andere mensen die in dit topic gereageerd hebben: open in 't vervolg een topic in SM of icq/mail een mod, en post niet in het betreffende topic.
Opmerking voor alle andere mensen die in dit topic gereageerd hebben: open in 't vervolg een topic in SM of icq/mail een mod, en post niet in het betreffende topic.
https://fgheysels.github.io/
Nog even voor de topicstarter:
Zoals je kunt zien is het niet toegestaan om hier scriptrequests te doen. Alle do's en don'ts voor dit forum zijn terug te vinden in de FAQ. Het is misschien handig dat je deze even doorneemt:
Welkom in P&W (FAQ-15/10/2002)
Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
Zoals je kunt zien is het niet toegestaan om hier scriptrequests te doen. Alle do's en don'ts voor dit forum zijn terug te vinden in de FAQ. Het is misschien handig dat je deze even doorneemt:
Welkom in P&W (FAQ-15/10/2002)
Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()