MP3 Speler: iRiver Slim X II iMP400

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:13

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik wil binnenkort ook maar eens een mp3speler aanschaffen. Ik denk dat ik de Iriver iMP400 neem.

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/236_2.jpg

Deze is sinds vandaag leverbaar.

Mijn vraag is: Verschillende prijzen voor dit ding nog veel bij verschillende winkels. Ik heb gezocht, maar ik heb verder nog geen winkel gezien die deze ook verkocht.

Stijgt de prijs snel over een paar maanden?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
www.mp3cdspeler.nl is importeur van de SlimX. Dus daar kun je wezen voor vragen :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:13

me1299

$ondertitel

Topicstarter
SONiCB00M schreef op 06 november 2002 @ 12:35:
www.mp3cdspeler.nl is importeur van de SlimX. Dus daar kun je zijn (:P) voor vragen :)
dat is ook de enige site waar ik hem gezien heb. (kijk maar naar link van het plaatje :+)

Betekend dit dat hij verder niet in andere winkels te koop aangeboden zal worden?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Is een mooi ding de:

iRiver Slim X II iMP400

En hier dan de edit die er zonder die twee andere posts had moeten staan ;)

Het lijkt me eerder dat de prijs zal dalen dan zal stijgen in de komende tijd.

Verwijderd

Die wil ik ook hebben :P

Verwijderd

Niet helemaal wakker vandaag 8)7

Verwijderd

foutje, sorry

• UTerror
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10-2024
mp3cdspeler.nl was ook al de goedkoopste voor de eerste Slim X, ik verwacht wel dat ze dat weer zullen zijn! ;)

Verwijderd

Kan iemand een paar foto's nemen en die hier neer knallen , geen webcam foto's alleen hoge resolutie a.u.b

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.