specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
* veldmuis rent naar beneden
* veldmuis kijkt op adapter: 9v - 1000mA
* veldmuis rent naar boven
* veldmuis tikt post
* veldmuis klikt op verstuur bericht
* veldmuis kijkt op adapter: 9v - 1000mA
* veldmuis rent naar boven
* veldmuis tikt post
* veldmuis klikt op verstuur bericht
9 volt....hmmmm en nog geen lichtje..... ***
iemand enig id hoe zo'n ding kapot kan gaan en waar je naar moet kijken als je hem weer aan de gang wilt kijken????
heb namelijk geen zin om dat ding naar kpn of planet op te sturen...duurt weer 3 maanden en ze laten je dan wel je abbo kosten doorbetalen....
((ps:tnx voor het rennen veldmuis
))))
iemand enig id hoe zo'n ding kapot kan gaan en waar je naar moet kijken als je hem weer aan de gang wilt kijken????
heb namelijk geen zin om dat ding naar kpn of planet op te sturen...duurt weer 3 maanden en ze laten je dan wel je abbo kosten doorbetalen....
((ps:tnx voor het rennen veldmuis
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
let erop dat ie dus ook 1 A nodig heeft.intuliegend schreef op 06 november 2002 @ 12:33:
9 volt....hmmmm en nog geen lichtje..... ***
't is btw niet slim geweest om die adapters door elkaar te gooien; voor hetzelfde geld heb je hem nu opgeblazen.
(En dat wordt echt niet onder de garantie vergoed hoor...)
idd. Waarom bewaren mensen toch niet gewoon adapters BIJ de bijbehorende apperatuur? Iets wat ik nooit begrepen heb.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
lijkt er idd op dat ie gewoon niet genoeg kan leveren
't is een vrij grote adapter die je moet hebben, succes met zoeken
btw, soms zijn de + en de - anders bij adapters, het kan wissel- of gelijkspanning zijn, dus zomaar proberen is vrij link
hm had ik waarschijnlijk beter eerst hier ff kunnen opsten in plaats van te gaan klooien, maarja wilde nou eenmaal snel i-netten (totaal verslaafdveldmuis schreef op 06 november 2002 @ 13:18:
[...]
lijkt er idd op dat ie gewoon niet genoeg kan leveren
't is een vrij grote adapter die je moet hebben, succes met zoeken
btw, soms zijn de + en de - anders bij adapters, het kan wissel- of gelijkspanning zijn, dus zomaar proberen is vrij link
De polariteit omdraaien kán link zijn, maar is het meestal niet.. Er zit waarschijnlijk een simpele beveiliging in de modem (hopen we)..
Dus ja, ff het stekkertje omdraaien, of schakelaartje om kan helpen..
Dus ja, ff het stekkertje omdraaien, of schakelaartje om kan helpen..
Expanding the inexpandable
Heb je wel gekeken of de binnen of de buitenkkant de plus moet zijn?
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
nope, had eigelijk ook wel gedacht dat dat nie uit zou maken.....beveiliging daarvoor lijkt me toch niet teveel gevraagt voor zo'n duur ding (toen ik het kocht was het nog duur)
niet te hopen dat ik hem echt gesloopt heb....
niet te hopen dat ik hem echt gesloopt heb....
Pagina: 1