Ik ga er even vanuit dat jij de info wil hebben over de Nuance van Dynaudio. Als eerste, deze speaker wordt niet meer geleverd. Dynaudio is gestopt met de zelfbouw kits.
De speaker is opgebouwd uit 22 mm MDF alles koud op elkaar gelijmd. Zoals je hebt kunnen zien bij specificaties. Het filter heb ik iets opgewaardeerd. nl voor de 1,8 mH , 1,4 mm heb ik een tri-tec spoel genomen met betere eigenschappen en strakker laag.
De units die erin zitten zijn de Dynaudio 17 W-75LQ Dynaudio Esotec D-260
Dit alles kan je ook hier zien ->
http://members.rott.chello.nl/rzondervan/Nuance.htm
De kosten die ik hiervoor in totaal gemaakt heb zijn ca fl 1660,- voor het standaard filterpakket + de losse onderdelen van de kast. daarbij komt nog houtlijm, dempings materiaal, aansluitterminal, bekabeling aan de binnenkant, soldeer, grondlak, gewone lak, spikes, bas pijp, schroefjes om de units vast te zetten.
Alles bij elkaar ca fl 2000,- - fl 2100,- ongeveer. + een hoop vrije tijd en ruimte.
Dit is de daadwerkelijke speaker

Ik hoop dat je zo wat meer info hebt. Als je nog wat wil weten dan hoor ik het wel. En verkopen daar denk ik op dit moment nog niet aan maar wie weet voor een heel goed bod?
Wat betreft die MIRA dat is voor mij en in deze combinatie een super amp. Alleen, maar dat zal je wel weten, op heel laag luister niveau is de speaker niet vol en compleet van geluid. Ietsje open zetten en er gaat een wereld voor je open. En met laag luister niveau bedoel ik echt zachtjes. Maar als je echt gaat luisteren dan zet je 'm zo wie zo wat open.
Het is dus een perfect te amp zonder poes pas. Geen toon regeling. Alleen selector en volume knop. Ik kan er wel heel uitgebreid op in gaan maar dat doe ik later nog wel een keer, indien nog nodig. Nu niet al te veel tijd meer.
Het is een amp met een warm karakter die vol en gedetaileerd van geluid is. kan echt van alles aan. Ik speel ook met de PLANET van REGA en de RADIO van REGA.
Waanzinnige combinatie. Moet je eigenlijk horen is niet te vertellen.
De prijs tegenwordig van de MIRA is €865,- al ik me niet vergis. btw dit is het nieuwe model. Later zal ik nog eens opzoek gaan naar mijn model met die koelribben boven en onder ( heel strak)
Als er nog meer info moet komen dan horen we het wel.