Toon posts:

Webspace via http of FTP

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek een site waar ik zo'n 60 Mb aan zooi op mag zetten. Dit mag met passwoord zijn. Dus een Http of FTP oplossing.. liefst via FTP.

Zijn er die dingen? Je kunt gratis websites maken met bijvoorbeeld netfirms.com. Je krjgt dan een 30 Mb site ter beschikking. Zoiets kan ik ook gebruiken als opslagruimte.. maar zijn er nog grotere?

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:06

Freaked

..

Gratis dingen.. ik vind het maar blut, de ene keer is het down de andere keer krijg je weer 1000 popups..
Voor een klein bedrag heb je een betaalde host! nooit geen gezeik enz.

Je kan eventueel ook nog zelf een http server hosten! (maar dan moet je wel een snelle uploadverbinding hebben (min 30kb/s) en een computer die 24/7 aanstaat) :7

..

Verwijderd

Topicstarter
die snelheid heb ik wel, maar ik heb ook een datalimiet.
Banners intresseren me niet.. als ik FTP toegang heb kan ik iedereen dat account geven en dan kan ik er files opzetten die zei dan kunnen downloaden.
Ik ben een fan van de band Del Amitri. En heb erg veel legale Mp3s van die gasten.. die wil ik graag sharen..

Verwijderd

Topicstarter
Tnk Biertje!!!

Hier kan ik al ff rondpluizen :)))

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 17:29
als je ze shared is het niet legaal meer ;)

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:26

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Lycos

50 MB gratis,
met ftp adres

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 11:48:
Zijn er die dingen? Je kunt gratis websites maken met bijvoorbeeld netfirms.com. Je krjgt dan een 30 Mb site ter beschikking. Z
Als je daar nou eens 2 van regt, dan zit je ook op 60 mb :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.