CARK-91 zelf inbouwen

Pagina: 1
Acties:

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hallo,

Ik wil dus een carkit in mijn auto hebben. Om kosten te besparen zou ik een tweedehands carkit willen kopen en die zelf proberen in te bouwen.

Weet iemand of er op internet een stap-voor-stap handleiding staat om dit te doen? Ik heb er namelijk geen ervaring mee verder.

Nog tips of dingen waar ik op moet letten bij een tweedehands aanschaf van zo'n cark-91? Hij is bedoeld voor een 6310i.

Bedankt voor alle antwoorden

[ Voor 0% gewijzigd door Hingking op 06-11-2002 16:05 . Reden: typo ]

Verwijderd

Er zit een stap voor stap handleiding bijgesloten, heb em zelf ook ingebouwd en is echt een piece of keek, makkelijker dan het inbouwen van een autoradio. Houd er ff rekening mee dat je ook de installatiehandleiding van je radio nodig hebt aangezien er een auto-mute functie op de CARK-91 zit. Dit is zeker de moeite om aan te sluiten want dan gaar je radio op mute als er een call binnenkomt. Je hebt niet veel nodig voor het inbouwen, maar een voltmetertje is wel handig. SucceS ;) 8)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:58

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik ben niet overdreven handig met elektra, maar mij lukte het ook.
multi-meter is verdacht handig, ampjes en amp tang, tape.
En geduld....

Het meeste werkt gaat zitten in het vinden van een goede plek die bereikbaar is.
Kan je achter je dashboard kastje komen bijvoorbeeld?

En denk even na over de antenne; dakantenne geeft de beste resultaten, maar dan moet je wel even een gat in je dak boren...

Het kost je denk ik een uurtje of 3 bij elkaar. (als je een prutser bent zoals ik duurt het 4 uur)....

Wise enough to play the fool

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Ik zal eerst eens kijken hoe dat dashboard van mijn Seat Leon in elkaar zit.
Alvast bedankt voor alle tips. Zo'n voltmetertje ga ik maar eens aanschaffen.

Verwijderd

Het stelt inderdaad weinig voor. Ik heb het m'n broer trouwens laten doen, omdat hij als monteur precies weet hoe ie onderdelen van het dashboard en raamstijlafdekking ed los moet krijgen. Het ding zat er met een halfuurtje in....