One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Kzou zo niet weten wat je kan gebruiken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Tijdens scheikunde ook een keer gedaan. Alleen heb ik niet het stomme id gehad om plexieglas te gieten. Geloof me, dat werkt niet.
En voor het geval je het als lijm gaat agebruiken gaat het prima.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
T60P Widescreen
Gelukkig zit er in nagellak remover niet zo'n hoge concentratie aceton. Ik denk dat je met gewoon plastic (hetzelfde spul als waar het aceton spul in zat) een heel eind komt.
edit:
Ik denk dat als je een vorm in plexieglas (perspex) wil gaan maken je die beter dmv verwarming erin kan maken. Perspex gieten is best wel proffesioneel heb ik het idee, met oog op polijsten enz. Als je een mal hebt en daar met bv gips een afdruk van maakt kan je als je een warme plaat perspex hebt er met die afdruk een vorm in drukken.
[ Voor 0% gewijzigd door Brainwaste op 06-11-2002 11:49 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Verwijderd
Tuincentrum, pak wat ficussen en tappen maardroupsnoet schreef op 06 november 2002 @ 11:47:
keej, ga ik binnenkort ff wat proberen, maarwelk vermoeden hebbenm jullie dan, wil ik wel eens weten, maarre rubber, waar kanik dat krijgen, in vloeibare vorm om een mal te maken, io apeldoorn
Daarnaast: Als het eenmaal gegoten is, is het zeker geen plexiGLAS meer, maar plexiplasticmetvagemelkkleur. De enige manier om het weer doorzichtig te krijgen is inderdaad behoorlijk polijsten, en dat gaat niet zo makkelijk als met metaal.......
Dus mischien toch maar kijken of je het niet gewoon kunt "buigen" met warm plastic.....
Ik heb wel ergens gezien dat iemand lexan in de oven legde om het te kunnen bewerken... Voor een monitor mod was dat... Kijk hierzo: http://www.designmethod.com/bling/ Geinige mod trouwens!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
dun plaatje plexi, positieve mal en daaronder vacuum trekken.
Omdat je waarschijnlijk niet zo'n machine hebt, zou ik eerder voor een oven/verfstripper gaan.
positieve mal maken, plaatje plexi erop leggen, rustig verwarmen totdat het plexi er langzaam overheen zakt.
Dat gieten kan je vergeten en als je het perse wil, neem dan epoxy!
Zou je dit niet bij een school voor industrieel design oid kunnen laten doen?tie-rep schreef op 06 november 2002 @ 13:13:
vacuumvormen moet je doen
dun plaatje plexi, positieve mal en daaronder vacuum trekken.
Omdat je waarschijnlijk niet zo'n machine hebt, zou ik eerder voor een oven/verfstripper gaan.
positieve mal maken, plaatje plexi erop leggen, rustig verwarmen totdat het plexi er langzaam overheen zakt.
Dat gieten kan je vergeten en als je het perse wil, neem dan epoxy!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
je kon het prima verven alleen is het niet zo mooi glad, misschien als je het schuurd?.
Zelf wil ik ook een soort gelijk project doen, alleen lijkt hout (mdf) mij de
beste oplossing. (goedkoop, makkelijk in vorm te krijgen). Alleen het gewicht
[ Voor 0% gewijzigd door avon op 06-11-2002 14:29 . Reden: oho ja wel even de typo's in de gaten houden ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
en dit om te beginnen als het lukt wil ik meer proberen, bijv een draadloze muis mety scrollwheel en een toetsenbord
Verwijderd
bij watersportzaken, goede DHZ zaken (waarschijnlijk niet in een bouwmarkt), automaterialenhandel, http://www.ru58.nl/lijmen.htm, etc.droupsnoet schreef op 06 november 2002 @ 16:11:
en waar kan ik epoxy halen, ik weet vervelend ben ik, maar waar, hoe heet het en hoeduur is het ongeveer
Gebruik wel goede matten (dwz geweven, maar niet te grof). Wat je vaak in reparatiesetjes ('polysterplamuur') ziet is een glasmatje wat niet geweven is, maar eruit ziet als een filter voor een afzuigkap (snap je het?
Verwijderd
Ehh.. waar jij het nu over hebt is heel wat anders... als je kunstof wilt gieten heb je helemaal geen glasvezel matten nodig... die worden namelijk veel voor watersport gebruikt.. polyester.. we hebben het hier over kunsthars/epoxy (2 componenten)tie-rep schreef op 06 november 2002 @ 17:27:
[...]
bij watersportzaken, goede DHZ zaken (waarschijnlijk niet in een bouwmarkt), automaterialenhandel, http://www.ru58.nl/lijmen.htm, etc.
Gebruik wel goede matten (dwz geweven, maar niet te grof). Wat je vaak in reparatiesetjes ('polysterplamuur') ziet is een glasmatje wat niet geweven is, maar eruit ziet als een filter voor een afzuigkap (snap je het?)
Verwijderd
[rml][ CM] CD-rom laatje van plexi maken.[/rml]/