Sinds vorige week kan ik niet meer connecten naar Barryworld server. Barryworld servers zijn rentable servers uit engeland voor clans. Het ging als volgt, vorige week werd onze server gehackt, voor de niet kenners, er is een hack voor onbeveiligde servers dat de maps gescrambled worden en je op me meest rare plekken gespawnt wordt e.d, maargoed sinsdien kan ik dus niet meer connecten naar een enkele barrysworld server. Aangezien meer mensen het zelfde probleem hebben hier in de buurt zou het aan mijn ISP kunnen liggen (wat me overigens zeer onwaarschijnlijk lijkt omdat alle andere servers wel goed werken)
Ik zou dus willen vragen aan de mohaa spelers onder ons, zou je ajb willen connecten naar 213.221.175.67:29960 en vervolgens hier posten of je er wel of niet op kwam, met vermelding van je ISP / soor verbinding.
edit:
er is niets veranderd aan mijn hardware config of software config. Dit loopt allemaal als een trein. Mijn ISP is Quicknet / Multikabel , locatie Haarlemmermeer
Ik zou dus willen vragen aan de mohaa spelers onder ons, zou je ajb willen connecten naar 213.221.175.67:29960 en vervolgens hier posten of je er wel of niet op kwam, met vermelding van je ISP / soor verbinding.
edit:
er is niets veranderd aan mijn hardware config of software config. Dit loopt allemaal als een trein. Mijn ISP is Quicknet / Multikabel , locatie Haarlemmermeer