Toon posts:

[MOHAA]connectie problemen

Pagina: 1
Acties:

• SiQDiZ
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 30-01-2011
Sinds vorige week kan ik niet meer connecten naar Barryworld server. Barryworld servers zijn rentable servers uit engeland voor clans. Het ging als volgt, vorige week werd onze server gehackt, voor de niet kenners, er is een hack voor onbeveiligde servers dat de maps gescrambled worden en je op me meest rare plekken gespawnt wordt e.d, maargoed sinsdien kan ik dus niet meer connecten naar een enkele barrysworld server. Aangezien meer mensen het zelfde probleem hebben hier in de buurt zou het aan mijn ISP kunnen liggen (wat me overigens zeer onwaarschijnlijk lijkt omdat alle andere servers wel goed werken)

Ik zou dus willen vragen aan de mohaa spelers onder ons, zou je ajb willen connecten naar 213.221.175.67:29960 en vervolgens hier posten of je er wel of niet op kwam, met vermelding van je ISP / soor verbinding.

edit:

er is niets veranderd aan mijn hardware config of software config. Dit loopt allemaal als een trein. Mijn ISP is Quicknet / Multikabel , locatie Haarlemmermeer

• Perconte
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 10:23
Yo hier clanm8 van siqdiz met dus hetzelfde probleem ik kan wel loggen maar duurt ongeveer 15 min voor k eindelijk verbinding heb en als k er dan in ben dan kan k bij elke mapswitch weer opnieuw loggen met andere woorden mayor problems voor onze clan aangezien wij 2 ownende leden zijn :P maarja ik hoop dat iemand ons mischien kan helpen met dit probleem.

Greetz Perconte member of the IHC

• Beelzebub
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:13
Ok Siqdiz ik zal ff voor je kijken :D

[Edit]

Ik kan er gewoon opkomen hoor.
ISP: @home boxtel (tussen den bosch en Eindhoven)
ping was 20-30

www.hetbsg.nl

• SupurityShadow1
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 26-07-2007
Ik heb geen enkel probleem ermee connect als een gek gamed als een gek, en Percontente je bent n00bisch :9 Me |iX| SupurityShadow

Ja goed, wat jij?

• Perconte
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 10:23
Heheheh |iX| lolz.
kom maar op mannetje vechten we et een keer uit. Alleen jij moet voor de server zorgen :P
Trouwens doe stefan maar de groeten als je em weer eens ziet.

• SiQDiZ
gaarheid dat ik er dus niet op kan komen :|

dit lijkt me eigenlijk een ISP probleem omdat servers geen onderscheid maken tussen landen..... of niet?

• Beelzebub
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:13
Die server is toch een barry server??? Daar heb ik ook veeeeeeeeeeel problemen mee. gister eigenlijk war maar ik en nog iemand konden niet op de server (barryserver). Dat is al de 3e keer. We hebben nu besloten om niet meer op barryservers te warren

www.hetbsg.nl

• SiQDiZ
Beelzebub888 schreef op 07 November 2002 @ 10:35:
Die server is toch een barry server??? Daar heb ik ook veeeeeeeeeeel problemen mee. gister eigenlijk war maar ik en nog iemand konden niet op de server (barryserver). Dat is al de 3e keer. We hebben nu besloten om niet meer op barryservers te warren
PRECIES, probeer maar eens te connecten om ongeveer5 uur ofzo, hetzelfde probleem hadden we laatst ook, toen kon jij niet op de server komen tijdens een war toch........

Het is een probleem van de laatse 2 weken ongeveer. Kheb een mail gestuurd naar Barrysworld want ik wordt er helemaal gek van. Je betaalt voor een server waar je vervolgens niet op kan :X 8)7
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee