Toon posts:

Een nieuwe (normale) PC die heel veel lawaai maakt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom heeft vorige week zijn gloednieuwe PC opgehaald. Het ding heeft ongeveer Fl.5000 gulden gekost en hij verwachte er dan ook veel van. Het systeem is wel lekker snel maar dat ding maakt een lawaai! Ik weet niet waarom die SWW computers er zoveel koeling in heeft gedaan?! Het is een duron met een GF2MX kaartje(niet overgeklokt) met voor de rest niet echt exotische spullen erin.
Nu was ik zelf van plan een pctje te halen bij die SWW maar kan iemand mij vertellen hoe ik kan checken dat dat ding niet teveel lawaai gaat maken?

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft sww compters er een speciale cooler kast bijgedaan bv. de supermicro 750 of 760, met 7 fan's
Gewoon bij sww vragen om een andere kast!

dit is de bak die ik bedoel!

http://www.supermicro.com/PRODUCT/Chassis/sc760A.htm

maar veel lawaai :-)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Het is een duron met een GF2MX kaartje(niet overgeklokt) met voor de rest niet echt exotische spullen erin [/quote]..als ik vragen mag...wat van componenten zitten d'r wel in die em 5000,- doen kosten???? (krijg voor dat geld een tbird 1ghz radeon 64meg, iiyama 19" etc)

Tsjah....doe net of je in een cdwinkel bent... "kan ik deze misschien ff beluisteren?? :) "

Mzzls

Gerlo

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Een beetje tweaker die bouwt zijn eigen pc zelf..... dusss dan weet je wat je erin stopt en hoeveel lawaai het ongeveer gaat maken..... :)

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom is ook zo technisch als een drol. Zelf bouwen is echt geen optie.
Het meeste geld is trouwens gegaan naar de SCSI Plextor Writer en CDrom. En verder nog aan een printer en scanner.
Ik bedoelde natuurlijk met exotisch: apparaten die nogal veel hitte produceren.