Batterij probleem Logitech Optical desktop kit

Pagina: 1
Acties:

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
Ik zit met een probleem. Mijn batterijen waren op van mijn logitech mouseman optical. Er zitten 2 penlites in. Nu waren de duracell batterijen in de aanbieding bij kwantum en heb er dus 24 meegenomen. :D
Nu wil ik ze in mijn muis doen en nu doen ze het niet. Ik heb ze ergens anders in geprobeerd en daar doen de batterijen het wel in. Dus leeg zijn ze niet.
Ook heb ik ze eens grondig vergeleken met die vorige batterijen en ik kan geen verschil ontdekken. Formaat lijkt precies hetzelfde en qua typenummer is het gewoon Size AA 1,5v.
Heeft iemand enig idee waarom mijn lampje niet gaat branden bij de nieuwe duracells en wel nog met de oude (maar bijna lege philips batterijen). Misschien iemand dezelfde ervaring? Ik snap er werkelijk geen hout van. 8)7

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
te weinig stroom?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• vandenhende
Ik kan het me niet voorstellen. Batterijen zaten in een dichte verpakking (best before 2008). Terwijl bij mijn oude, en dus lege, batterijen het rode lampje wel nog gaat branden. En het is ook gewoon 1,5v......

Raaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr
:)

Verwijderd

verkeerd om erin gedaan??? :?

• vandenhende
ook niet......

Heel fijn. Daar zit ik dan met mijn 24 stuks Duracell penlites zonder dat ik er echt veel mee kan. Maar erger nog: mijn muis doet het nog steeds niet....
:'(

Verwijderd

het gele test streepje slaat wel uit op de batterijen??

• vandenhende
dat zit er helaas niet op... Maar ik heb de batterijen ergens anders in geprobeerd en daar doen ze het wel in. (in de tester van een batterijlader)

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07 00:23

r44

Aan de onderkant zit een klein schakelaar (rood puntje) daarmee
kan je de muis aanzetten.
probeer het eens wie weet.

44

• vandenhende
Je kunt je muis daar niet mee aanzetten. Je kunt je muis daar opnieuw mee connecten.
Dus dat heeft geen zin. Mijn lampje gaat gewoon niet branden.
Denk dat ik weinig verder kom hier...... Volgens mij zit er niet veel anders op dan alweer nieuwe batterijen te gaan kopen....
:(
Pagina: 1