Ik ben hier verwoede pogingen aan het doen om Cim 7 te installeren , maar ik krijg het maar niet werkend.
Ik ben aan het installeren op een Proliant P800 met 368 Mb geheugen en windows 2000 Av Server , ik heb deze server gesmart start met 5.40 Waardoor ook de 5.40 Insight agents geinstalleerd worden en ik heb dus zie in de insight manger 5.40 manager.
Toen heb ik MSSQL2000 geinstalleerd met SP2
en later Cim7.0 SP1 met daar over heen Sp1.1 en een patch voor het beeidingen van de service. (om dit tegen te gaan zeg maar )
Alleen wanner ik nu connect via de web browser gaat alles goed inloggen en zo.
Tot het moment dat ik de overzicht van alle devices zou moeten krijgen.
Op dat moment krijg ik de melding
Unable to Establish Communication with Compaq Insight Manager 7.
Ik heb het al geprobeert door windows 2000 av helemaal te patchen en te updaten maar dit helpt niet. Op dit moment heb ik niks gepatch en het werkt ook niet.
Zijn er mensen met ideeen ? Want op de Compaq Site kan ik niks vinden , sinds het over is naar hp wordt de website onoverzichtelijker vind ik.
Ik ben aan het installeren op een Proliant P800 met 368 Mb geheugen en windows 2000 Av Server , ik heb deze server gesmart start met 5.40 Waardoor ook de 5.40 Insight agents geinstalleerd worden en ik heb dus zie in de insight manger 5.40 manager.
Toen heb ik MSSQL2000 geinstalleerd met SP2
en later Cim7.0 SP1 met daar over heen Sp1.1 en een patch voor het beeidingen van de service. (om dit tegen te gaan zeg maar )
Alleen wanner ik nu connect via de web browser gaat alles goed inloggen en zo.
Tot het moment dat ik de overzicht van alle devices zou moeten krijgen.
Op dat moment krijg ik de melding
Unable to Establish Communication with Compaq Insight Manager 7.
Ik heb het al geprobeert door windows 2000 av helemaal te patchen en te updaten maar dit helpt niet. Op dit moment heb ik niks gepatch en het werkt ook niet.
Zijn er mensen met ideeen ? Want op de Compaq Site kan ik niks vinden , sinds het over is naar hp wordt de website onoverzichtelijker vind ik.