Toon posts:

wat doen jullie met de sampels?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vaak lees ik op de t.net dat jullie bijv een moederbord hebben gekregen van een bedrijf, en dan schrijven jullie daar een review over.

Maar ik zat me eens af te vragen wat doen jullie daarna met die moederborden,cpu's, wc ect. ?

Loopt de crew rond met het nieuwste van het nieuwste >:) of leveren jullie de spullen later weer in bij de leverancier/bedrijf.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het meeste moet gewoon teruggestuurd worden :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 09:08
Meer dan 50% dus..... kun je toch nog een leuk deeltje van overhouden ;)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ok dan zeg ik het anders :P, bijna alles moet teruggestuurd worden :P.

De meeste samples zijn nl. speciale review-exemplaren, die dan weer moeten worden doorgestuurd naar de volgende site. Af en toe mogen we wel iets houden, maar dat is lang niet zo veel dat de hele crew met de nieuwste hardware rondloopt :+ (het meeste ligt geloof ik in de kasten van Daniel en Hielko weg te stoffen, omdat je zo weinig hebt aan een moederbord zonder processor en kast etc. etc.).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 06 november 2002 @ 11:27:
Ok dan zeg ik het anders :P, bijna alles moet teruggestuurd worden :P.

De meeste samples zijn nl. speciale review-exemplaren, die dan weer moeten worden doorgestuurd naar de volgende site. Af en toe mogen we wel iets houden, maar dat is lang niet zo veel dat de hele crew met de nieuwste hardware rondloopt :+ (het meeste ligt geloof ik in de kasten van Daniel en Hielko weg te stoffen, omdat je zo weinig hebt aan een moederbord zonder processor en kast etc. etc.).
pech voor jullie dan, Misschien moeten we de kast van Daniel en Hielko maar eens gaan opruimen :9

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zo af en toe houden we magazijnopruiming, maar op het moment heb ik in ieder geval niets meer liggen. Maar op een gegeven moment wordt je het ook wel zat om elke week nieuwe hardware in je PC te schroeven...ik werk nu al minstens 6 maanden met hetzelfde systeem en dat laat ik lekker zo (ok...die nieuwe P4 3.06 ga ik er wel in gooien denk ik ;))

Verwijderd

Topicstarter
Daniel schreef op 06 november 2002 @ 13:35:
Zo af en toe houden we magazijnopruiming, maar op het moment heb ik in ieder geval niets meer liggen. Maar op een gegeven moment wordt je het ook wel zat om elke week nieuwe hardware in je PC te schroeven...ik werk nu al minstens 6 maanden met hetzelfde systeem en dat laat ik lekker zo (ok...die nieuwe P4 3.06 ga ik er wel in gooien denk ik ;))
krijgen jullie nou vaak spullen aangeboden om te testen?
Pagina: 1