Search altijd naar de tief hier¿¿¿

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProCal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2023
Als ik ergens naar zoek, maakt niet uit wat, maakt niet uit wanneer, dan krijg ik ongeveer 8 van de 10 keer een resultaat zoals hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofteenagers.com/1.JPG

Dat is prima, ik zocht namelijk op "ASX". Tot nog toe nix loos... Dan pagina 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofteenagers.com/2.JPG

Gaat ineens heel ergens anders over... |:( Ben ik de enige die dit heeft? Lijkt me stug, op school gebeurt het ook... :'(

Wat ook regelmatig gebeurt: Pagina 1 OK, pagina 2 niet, terug-knop gebruiken, weer pagina 2 opzoeken en dan dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofteenagers.com/3.JPG

Een beetje jammer allemaal. Iemand een tip?

Btw, srry 4 t verneuken van de lay-out. K had alleen Paint op het moment.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

TFF -> LA :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 22:48

ThaHandy

Discovery Channel

mja... ik heb ik ook zo vaak :? :(

zoek je naar een woor in Zoek trefwoorden in:"titel"
en dan issie er niet...en dan weet je zeker dat i er is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

En dit is een bekend probleem, het zuigt als een vacuumpomp, maar het is niet anders vrees ik.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ook in paint kun je resizen hoor.... kijk maar bij uitrekken/ hellen onder afbeelding (XP nederlands :) )

Maar misschien kun je dan even de maximum aantal resultaten wat hoger zetten. Zoeken op alleen titel vind ik zelf ook altijd beter, omdat je dan meer echte resultaten krijgt IMO.

[ Voor 0% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-11-2002 00:44 . Reden: sorrie We Are Borg ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

dr is een alternatieve search .. moet je even in het mededelingen forum kijken ... of gebruik je die al?
..k moet zeggen t duurt wel lang voodat de normale t doet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProCal
Hmm... thx voor 't verplaatsen en thx voor de snelle reacties. Ben iig. blij dat ik niet de enige ben hier.... of daar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik vond het oude forum toch beter, en dan vooral de search functie en uitkomsten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond het oude forum zoizo beter

ik introduceerde laatst een maat van me op GoT ... (was wel al een frontpage lezer) en die heeft na een paar keer GoT'en besloten dat je maar beter op een "kleiner" forum kan zitten waar de search nog wel enig nut heeft...

en ik begin het steeds meer met em eens te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 21:51

ripexx

bibs

Laat ik zo zeggen dat het vinden van bepaalde topic vrij lastig kan zijn, maar het meeste kun je wel vinden met de huidige search en de omega search van ACM. Vaak werk het zoeken op wat andere termen een stuk beter. Zoeken is een kunst :)

Het klop dat de search wel wat verbeterd kan worden maar om nu iedere keer hier een topic over te openen, en ja de crew en devvers hebben dit op nummer 1 staan, zie ook laatst het verhaal van chem, ze zijn druk aan het werk bij Parse. Maar begin eens bijna 16 miljoen berichten te indexeren ;) Om ff een praktisch puntje te noemen. :+

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ripexx schreef op 06 november 2002 @ 01:26:
Laat ik zo zeggen dat het vinden van bepaalde topic vrij lastig kan zijn, maar het meeste kun je wel vinden met de huidige search en de omega search van ACM. Vaak werk het zoeken op wat andere termen een stuk beter. Zoeken is een kunst :)

Het klop dat de search wel wat verbeterd kan worden maar om nu iedere keer hier een topic over te openen, en ja de crew en devvers hebben dit op nummer 1 staan, zie ook laatst het verhaal van chem, ze zijn druk aan het werk bij Parse. Maar begin eens bijna 16 miljoen berichten te indexeren ;) Om ff een praktisch puntje te noemen. :+
8)7 .. damn waar begin je met zoiets .. bestaat er zoiets als een index tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Meet een beetje l33t search skilzz kan je nog aardig wat vinden hoor.

Alleen dat pagina 2 nergens op slaat is wazig ja, maar dan moet je maar iets specifieker zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 21:51

ripexx

bibs

hendrikjan schreef op 06 november 2002 @ 01:46:
[...]

8)7 .. damn waar begin je met zoiets .. bestaat er zoiets als een index tool
Wat dacht je van Begin nooit aan Tour de France.

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProCal
BreadFan schreef op 06 november 2002 @ 10:02:
Meet een beetje l33t search skilzz kan je nog aardig wat vinden hoor.

Alleen dat pagina 2 nergens op slaat is wazig ja,
Ben ik met je eens...
maar dan moet je maar iets specifieker zoeken :P
onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij opvalt is dat als je op meerdere woorden zoekt met de search engine er ook op woorden individueel gezocht wordt, krijg regelmatig topics bovenaan mijn searchresults met slechts één van de opgevraagde woorden er in.

Is het niet logischer dat de topics waar de meeste, zoniet alle, zoekwoorden in voorkomen bovenaan staan??????

veel topics worden gesloten omdat het een zgn. search/faq topic is. en dat terwijl sommige dingen alleen vaag te vinden zijn ergens ver verborgen in een of andere topic, controleer voor je een topic sluit eens of je er daadwerkelijk iets nuttigs over kan vinden met de search engine, want dat gebeurt volgens mij niet!!
topics worden gesloten terwijl de search engine er geen enkel normaal specifiek onderwerpgericht topic over kan vinden!!!!

neem nu het volgende topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/641935

Hierover is inderdaad meer te vinden, verspreid over tig topics en zonder specifieke mogelijkheden en specificaties, ik denk dat met mij vele mensen het prettig vinden dit (en meerdere gesloten topiconderwerpen) onder één topic te kunnen vinden, met referenties en ervaringen met meerdere methodes, BEDANKT DABIT :?
Pagina: 1