canal+ op pctv usb?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Don Tom
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-05 13:57
Ik heb sinds vandaag een externe tv-kaart, de pinnacle (miro) pctv usb met 878 chip (zelfde als de pci). Nu lukt het mij niet om decoder software zoals cablecrypt 2.04 te installeren omdat hij zegt dat hij de kaart niet vindt. Is er een manier om ook het signaal van een usb tvkaart te decoderen? zeg nu niet dat ik een pci moet aanschaffen want dat past zo moeilijk in mn laptop.

Verwijderd

[edit] foutje je hebt geen dvb kaart

Verwijderd

Ik heb vandaag zo'n DVB kaartje verkocht, met C+ natuurlijk :-)

Verwijderd

dit mag hier niet meer geloof ik
zal het eens navragen

ok slotje is al aangevraagd

Verwijderd

Volgens mij kan CC alleen overweg met PCI'tjes :'(

Verwijderd

D'r wordt niet echt iets illegaals besproken, toch? Ja mag in Nederland bijna alles kopen en verkopen, alleen niet gebruiken.

Verwijderd

[deleted]

[ Voor 0% gewijzigd door Pollewob op 06-11-2002 21:38 ]

Verwijderd

Ai, nu gaat het een beetje mis volgens mij.

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Ok, voordat het slotje erop zit...

Nee, dit kan niet. Al die programma's zoeken directe toegang op die Bt878 chip via de PCI bus, aangezien een fractie van die chips op USB apparaten gebruikt worden, gaan de makers van die programma's niet eens proberen usb-support te implemteren.

MISSCHIEN heb je geluk als je een decoder-programma vind dat via de standaard windows-zooi werkt, maar ik geef je weinig kans, omdat op deze manier de speciale eigenschappen van die chip niet te benaderen zijn die het juist makkelijk maken om zo'n beeld te decoderen...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het decoderen van het Canal+ signaal is niet legaal. Topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.