Toon posts:

los setje, boxen, ed.....

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ff voor de start: ik ben beginner op hifi... :D (nu weten jullie ook waar jullie aan toe zijn...)

Ik wil, maar weet niet wat ik kopen moet, een degelijk geluid op mijn kamer...
Ik heb nu een pc (duh) met geluidskaart (nog meer duh) die via een mengpaneel naar een de line-in van mijn set (vast geval met radio, cassette deck, cd-geval, etc..).. en via de versterker van mijn huidige set naar mijn boxen...

Op zich best goed geluid... Beter dan die pc-speakers die ik ooit eens bij mijn pc kocht..

Maar nu wil ik dus een cd afluisteren en counterstrike kunnen spelen via dezelfde boxen... Dus wil ik een versterker, een cd-speler en meteen betere boxen komen...

Welke versterker raden jullie aan??? Het moet niks duurs zijn maar wel een beetje kwaliteit.. (hij oet ook zwart zijn.. :D) En zijn de cd-spelers over het algemeen hetzelfde.. of zit daaar altijd nog een verschil in, en moet je die 2 in de winkel gewoon gaan beluisteren??

En de boxen moeten ook anders... (zeurpiet he!?! :D)
DE boxen wil ik namelijk in de hoeken van het plafond hebben hangen.. gewone vierkante boxen op zo'n plek zien er niet uit... Zulke boxen kopen is al gauw E150 p/s... Wil ik wat hebben....
Zelf bouwen is misschien een idee...

Wat voor een speakers moet ik dan hebben.. (Ik wil een goeie bas en ook wel wat hoge tonen kunnen luisteren...) Is een tweeter en een bas bij elkaar in een kist dan goedgenoeg.. ?? En waar kan ik daar meer over vinden.. De vorm word een 2x doormidden gesneden piramide zodat ie op de kop aan de muur kan hangen en naar het midden van mijn kamer 'speelt'....

Ik wil graag wat info...

(tss... wou groeten, maar laatst kreeg ik op mijn kop bij NOS omdat ik de groeten onder aan mijn post kreeg.. :D)

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Ga gewoon in een hifizaak luisteren wat je mooi vind... en speakers in de hoeken en zeker opgehangen speakers is niks.

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb geen ruimte voor boxen.. :D

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Neem ze dan ook niet en haal een leuk setje pc speakers. Geloof mij, dit kan ik je aanraden uit ervaring. Als je het alsnog wil lees dat dit:
Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, JT's post zegt het al :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.