Canon EOS 400D + Sigma 17-70
ik heb het ook, 010 jaar garantie,
ik trek goede benchmarks... tis 333 op 133 mhz..maar als ik me cas2 aanzet wil het wel..maar kreeg ik errors in windows...uitgezet en nu geen probs..
ik trek goede benchmarks... tis 333 op 133 mhz..maar als ik me cas2 aanzet wil het wel..maar kreeg ik errors in windows...uitgezet en nu geen probs..
Hoe moet je het precies op cas 2 zetten? in je bios toch?
In m'n bios heb ik 'sdram cas latency' van 3T naar 2T veranderd..
maar nu staan daar onder ook nog 'sdram ras precharge time' en 'sdram ras to cas delay', moet ik deze ook van 3T naar 2T verzetten?
en waar/hoe kan je kijken hoe snel je geheugen dan is?
In m'n bios heb ik 'sdram cas latency' van 3T naar 2T veranderd..
maar nu staan daar onder ook nog 'sdram ras precharge time' en 'sdram ras to cas delay', moet ik deze ook van 3T naar 2T verzetten?
en waar/hoe kan je kijken hoe snel je geheugen dan is?
ja
alle 3 op 2T zetten...moet je sisoft sandra pakken dan bij mainboard information
staat ook watje dim is enzo
alle 3 op 2T zetten...moet je sisoft sandra pakken dan bij mainboard information
staat ook watje dim is enzo
maar 'k kan niets vinden over de snelheid van het geheugen...'k heb ze ondertussen alledrie op 2T gezet...geen probs, dus het moet wel goed zijn sow
hoe kan ik dus zien hoe snel m'n geheugen is?
hoe kan ik dus zien hoe snel m'n geheugen is?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 21:42 schreef knights16 het volgende:
ik trek goede benchmarks... tis 333 op 133 mhz..maar als ik me cas2 aanzet wil het wel..maar kreeg ik errors in windows...uitgezet en nu geen probs..[/quote]Ik draai met 192mb 133MHz geheugen ( naamloos ) 150MHz fsb zonder problemen cas 3-3-3.
Cas 2-2-2 doet ie probleemloos op 140MHz fsb
Gekocht bij Paradigit in Eindhoven. Naamloos geheugen kan ook best goed zijn.
ik trek goede benchmarks... tis 333 op 133 mhz..maar als ik me cas2 aanzet wil het wel..maar kreeg ik errors in windows...uitgezet en nu geen probs..[/quote]Ik draai met 192mb 133MHz geheugen ( naamloos ) 150MHz fsb zonder problemen cas 3-3-3.
Cas 2-2-2 doet ie probleemloos op 140MHz fsb
Gekocht bij Paradigit in Eindhoven. Naamloos geheugen kan ook best goed zijn.
Die-hard Brexiteer
maar waar? 'k zie nergens :je geheugen is zo snel
dus? 'k kan het niet vinden ofzo
dus? 'k kan het niet vinden ofzo
start sisoft sandra
ga dan naar mainboard information
dan staat er sdram bank x en dan de informatie er over
ga dan naar mainboard information
dan staat er sdram bank x en dan de informatie er over
Pagina: 1