-- Altijd blijven prutsen --
Ik lees (met vergrootglas) zo'n 1.9 GB/sec.
dat is ongeveer maximaal voor een VIA KT333/400 @ 133 FSB.
Je bus is de remmende factor. Maar dat had je zelf al ontdekt:
dat is ongeveer maximaal voor een VIA KT333/400 @ 133 FSB.
Je bus is de remmende factor. Maar dat had je zelf al ontdekt:
Gooi je FSB maar eens omhoog. Dan pas heb je wat aan PC2700.Ik heb in de bios het geheugen al op CAS 2.0 gezet i.p.v 2.5, maar nogsteeds deze uitkomst.
[ Voor 0% gewijzigd door AlterEgo op 05-11-2002 22:53 . Reden: add ]
Die score valt idd vet tegen man!
Ok, even zereneus: Misschien liggen je verwachtingen gewoon wat te hoog?
Ok, even zereneus: Misschien liggen je verwachtingen gewoon wat te hoog?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Dat kan ook 
tnx voor de hulp, ik ga weer es ff aan de FSB zitten knutselen
tnx voor de hulp, ik ga weer es ff aan de FSB zitten knutselen
-- Altijd blijven prutsen --
Wat is nou het probleem? Je zit erg dicht in de buurt van Sandra's referentie-benchmark...
Sandra is vaak een beetje laag in de scores die het weergeeft, ik haal in Sandra ook vaak beroerde scores die dan in andere benches weer mee blijken te vallen. Hecht niet teveel waarde aan de onzin die Sandra soms spuit
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
en vergeet niet je memory multiplyer vast te zetten op 1:1!!!!! dat heeft bij mij veel (heel veel) geholpen!
Naast dion_b's opmerking in acht nemen kun je evt. nog naar de overige BIOS settings kijken van het geheugen. Check de FAQ voor optimale settings. Iig zal CL 2.0 niet zo schrikbarend veel extra waarde opleveren zoals CL2 het bij PC133 SDRAM deed t.o.v. CL3, het is tenslotte maar een halve kloktik plus dat DDR-SDRAM gebruik maakt van een iets andere signalering (clockforwarding) waardoor CL wachttijden bij DDR-SDRAM beter 'verhuld' worden wat het effectieve verschil tussen 2.0 en 2.5 nóg kleiner maakt. De RAS-to-CAS (tRCD) van 3.0 naar 2.0 verlagen heeft over het algemeen meer positieve invloed bij DDR-SDRAM. Check ook je interleave factor en command rate.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1