Toon posts:

Mediamarkt vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort naar de Mediamarkt met m'n pa.
M'n pa is van plan een videokaart te halen die een maand geleden een keer in het AD stond, maar geldt dat altijd of is dat een week aktie?

Nog een vraagje

Ik ben nog op zoek naar een Sony TV tussen de 51 en 63 cm met teletekst en de hele reutemeteut en natuurlijk stereo geluid. Maar welke kan ik het beste nemen en ik wil er rond de 700 piek aan uit geven.
Mediamarkt heeft wel een internet site, maar die is vet klote dus dat schiet ook niet op.

Alvast bedankt

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 16:13

Flexx

This side up

MediaMarkt (R'Dam) is meestal zolang de vooraad strekt, of Op=Op. Meestal hebben ze een stapel van 10 tot 100 van die dingen en dan als ze op zijn hebie pech. daar heb ik toen ook een Westen Digital 30Gig Schijf gekocht.

Over de TV's. De muur is er me behangen daar, alleen maar TV's. Dus keus zat.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 21:45

psy

MM Amsteedam had een 63 cm (of nog groter) voor zo'n 800 in de aanbieding. Ik ga vanavond toch erheen, ik post wel specs en prijs. Het was wel een goeie aanbieding, dat weet ik wel.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

Meestal zijn aanbiedingen gelijk weg, maar misschien hebben ze weer nieuwere.....

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Verwijderd

Ik kijk nu met mijn snufferd uit over de MediaMarkt A'dam (mogen jullie raden waar ik overdag mijn tijd doorbreng :z ) en ze hebben zo lang de voorraad strekt een Sony 72cm voor 888,- :P. Maar ook andere tv'tjes uiteraard....:) De PC afdeling vindt ik niet hieperdepiep :r, ik kon geen hdd, cpu, of ram vinden :(. De rest is wel lekker goedkoop..... (Sixth Sense op DVD voor 20,-)

• Mr. Furious
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 15:08 schreef tollie het volgende:
Ik kijk nu met mijn snufferd uit over de MediaMarkt A'dam (mogen jullie raden waar ik overdag mijn tijd doorbreng :z ) ... [/quote]Ehm, de FEBO...??

• psy

psy

Die sony bedoelde ik dus ja...was ie groter dan ik dacht :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 15:08 schreef tollie het volgende:
Ik kijk nu met mijn snufferd uit over de MediaMarkt A'dam (mogen jullie raden waar ik overdag mijn tijd doorbreng :z ) [/quote]Umm de Arena ?

Verwijderd

Uhhhhhhh. Metro station Bijlmer ?

• Mr. Furious
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nou tollie, we hebben drie maal geraden en dus ben jij aan slag.

Vertel ons, waar breng jij overdag je tijd door??

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tollie: Ik zit op de Fopingadreef ... how the fuck kom ik er met de auto???

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

parkeren in de arena. mm wordt aangegeven

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 21:18 schreef Komartguy het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Mediamarkt met m'n pa.
M'n pa is van plan een videokaart te halen die een maand geleden een keer in het AD stond, maar geldt dat altijd of is dat een week aktie?

Alvast bedankt[/quote] Aanbiedingen blijven meestal geldig; maar op= echt op.
ik heb slechte ervaringen met Sony tvs en zeer, zeer slechte ervaringen met garantie en klantenservice van Sony NL, weet je dus wel zeker dat je een sony wil?

edit:
Prijzen videokaarten en het aanbod daarvan zijn bij de mediamarkt meestal niet echt geweldig.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• psy

psy

Slechte ervaringen met Sony-tv's?????? Dat hoor je niet vaak. Wat voor probs?

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

teletekst was kapot na 3 maanden; chippie vervangen onder garantie.
na 14 maanden steeds als de tv aan gezet wordt; staat het geluid erg hard (Ook zonder de afstandbediening te gebruiken). 2 maanden uit de garantie dus pech :(

laat ik maar niet over mijn sony discmans beginnen want dan word dit een lang, lang verhaal (3 kapot in 14 maanden tijd bij normaal gebruik). Vroeger was ik erg pro sony maar tegenwoordig dus niet meer.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Ook al is de fabrieksgarantie net verlopen, je hebt nog steeds recht op garantie voor een duurzaam gebruiksartikel
http://www.wetwegwijzer.nl/docs/14.htm

dat dit een behoorlijke discussie met de verkopende partij zal opleveren zal ik niet ontkennen :)

• psy

psy

Ik weet wel dat je -ook van sony- geen goedkope modellen moet kopen, met van die kunstoffen chassis. Die koleredingen gaan allemaal wegens constructieproblemen binnen een paar jaar kapot (heb het dan over hifi). Kan een boel mensen die allemaal hun cd speler kapot hebben zien gaan (altijd de drive), en ze hadden allemaal zo'n goedkoop (lees rond de 300 piek) exemplaar van Sony of Kenwood. Die van mij, een Sony uit 88 van 900 piek, toenertijd een mid-of-the range model is nooit kapot gegaan. En ik heb dat ding al veel gebruikt!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 18:02
volgens mij werk je bij Pathe Arena....

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 17:07 schreef ernie het volgende:
Ook al is de fabrieksgarantie net verlopen, je hebt nog steeds recht op garantie voor een duurzaam gebruiksartikel
http://www.wetwegwijzer.nl/docs/14.htm

dat dit een behoorlijke discussie met de verkopende partij zal opleveren zal ik niet ontkennen :)[/quote]denk je dat dat niet mijn standpunt was tov sony nederland. Maar als ze niet meewerken wat dan? aanklagen? Kassa!? Is erg veel werk. Ik heb besloten ze maar te boycotten

Verwijderd

was ik toevallig in de MediaMarkt Rotterdam,
dacht ik: "he een grote vidiwall ;)"

daar kan vast wel een bluescreen op ;) ;) ;)

en ja hoor: start > run > con/con en hangen die handel ;)

het resultaat op:
http://huizen.dds.nl/~weener/blue/

have phun bij de MediaMarkt zeg ik dan maar ;p
Pagina: 1