Ik heb recentelijk gehoord dat Philips monitoren net zoals IIyama's geheime menu's bevatten. Kan dit kloppen?
dat klopt alleen kan niemand erbij komen aangezien ze geheim zijn........
Maar wellicht kan Google je helpen?
Maar wellicht kan Google je helpen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Daar staat niks over Philips monitoren in, helaas.
Hmmm, op die manier kwam ik niet ergens in Spider, maar ik geef nog niet op...
Kheb trouwens een Philips 21B
Kheb trouwens een Philips 21B
als je alle knoppen tegelijkertijd (exact) indrukt en zo 5 x
dan krijg je groot sony sucks op je beeldscherm
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
idioot
idioot
Hmmm, ben in de tussentijd maar eens de mysterieuze rs232 poort achterop mijn monitor wezen hyperterminalen, kreeg zowaar nog output ook, maar dat was wel troep...
Verwijderd
andere baudrate/parity/stopbits?XElD schreef op 06 november 2002 @ 00:12:
Hmmm, ben in de tussentijd maar eens de mysterieuze rs232 poort achterop mijn monitor wezen hyperterminalen, kreeg zowaar nog output ook, maar dat was wel troep...
Op mijn Philips scherm zie ik anders verdacht weinigVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 23:49:
idioot
C:\>_
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Spider, die had ik al, welliswaar enigsinds verstopt, in mijn orginele posting staan, ben ik dus al van op de hoogte en het is een interessant draadje...
En Decrypt, hmmm, ja wel wat ander spul geprobeert, en toen kreeg ik ook andere return codes van mijn monitor als ik op een toets drukte...
En Decrypt, hmmm, ja wel wat ander spul geprobeert, en toen kreeg ik ook andere return codes van mijn monitor als ik op een toets drukte...
Pagina: 1