Toon posts:

Reactie op de 2 voorgaande posts

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lui allemaal,

Deze klacht gaat over mijn voorgaande posts waarin graag wilde weten wie voor welk moederbord zou gaan. Nu is dit dus al 2 keer afgesloten. In de 2 post liet ik al weten dat ik hier niet mee eens ben. Krijg een hoop gelul om mijn oren dat dit niet de bedoeling is enz. Nu is mijn vraag "WAAR IS DIT FORUM DAN VOOR???".

En de post afsluiten voor ik een reactie kan geven is al helemaal klote. Waarom laten jullie de mensen van het forum niet zelf beslissen of ze een reactie geven.

En dan nog dan wordt er nog eens gezegt dat ze dit niet verwachten van een beginneling. Rot toch op iedereen is toch eens begonnen?? en waarom kan ik niet gewoon die vragen stellen die ik wil.

Als ik al zoeens in het forum kijk zijn er bijna open post, de meeste zijn afgesloten.

Ik weet niet of ik het hier lang uithou, Krijg alleen maar te horen ach beginneling weet nergens iets van.

Zo ff mijn hartje gelucht, Als jullie het hier niet mee eens zijn laat het maar weten dan zoe ik wel een andere manier om achter mijn info te komen.

Badmuts21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hoort in LA
zie stickey in LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Stuur een e-mail naar de persoon die je thread op slot heeft gezet :)

[Edit] Niet deze, die andere ;)

Voor het geval dat enzo :P

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.