Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Hmm, zo'n posting als die van jou kom ik niet vaak tegen. Onlangs nog een topic geweest met wat IIyama probleempjes, maar niet zo serieus als deze.....
Je hebt toch niet toevallig een magnetisch veld in de buurt? Speakers? Lamp? TL buis? Zelfs een apparaat in een andere kamer (of beneden) kan storingen veroorzaken.
Soms moeten ze ook wat opwarmen.
Good luck
Je hebt toch niet toevallig een magnetisch veld in de buurt? Speakers? Lamp? TL buis? Zelfs een apparaat in een andere kamer (of beneden) kan storingen veroorzaken.
Soms moeten ze ook wat opwarmen.
Good luck
Verwijderd
Schijnt dat ze ongeveer een half uur opwarmen nodig hebben.
Had bij mij ook wat probleempjes om het allemaal recht te trekken, maar nu is alles haarscherp...
Is het bij andere resolutie's ook een probleem?
Had bij mij ook wat probleempjes om het allemaal recht te trekken, maar nu is alles haarscherp...
Is het bij andere resolutie's ook een probleem?
hij is bij alle resoluties krom (linksboven)
ik vind dat bijzonder irritant. ook met verschillende kleurdieptes en refreshrates mja misschien is hij morgen inderdaad wat bijgetrokken
ik vind dat bijzonder irritant. ook met verschillende kleurdieptes en refreshrates mja misschien is hij morgen inderdaad wat bijgetrokken
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Hmzz, opwarmen is voor iiyama idd altijd goed. Maar als het gewoon een falende moni is, gewoon terug brengen, Product hoort naar behoren te werken!
Pagina: 1