"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
uhmm, weet jij zeker dat je voor 80 euro een router heb MET adsl-modem? anders ben je dat even vergeten...
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
je moet natuurlijk wel nog het modem kopen.
en niet dat USB ding
E-Tech router for ADSL,MXStream and Cable router with 4 port switch
Werkt alleen in combinatie met een adsl/cable modem.
ik zou voor xs4all gaan.
PS effe zoeken en je hebt alle info.
het internet weet meer dan jij denkt
en niet dat USB ding
ik zou voor xs4all gaan.
Zo werkt dat inderdaad. Ik zou er echter niet vanuit gaan dat je die router inc. modem ook daadwerkelijk voor €80 krijgt. Dat is namelijk wel ERG goedkoop 
Voor welke ISP; over het algemeen wordt Xs4all hier geprefereerd. Die zeuren echt niet snel als je een basic abbo hebt
Als het goed is; zit er een modem bij ingebouwd.....toch
Voor welke ISP; over het algemeen wordt Xs4all hier geprefereerd. Die zeuren echt niet snel als je een basic abbo hebt
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 22:49:
je moet natuurlijk wel nog het modem kopen.
en niet dat USB ding
ik zou voor xs4all gaan.
Als het goed is; zit er een modem bij ingebouwd.....toch
Bij welke router zit dan wel automatisch een modem ingebouwd?? (ik dacht de goede te hebben)
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
het lijkt idd een adsl routerMaf schreef op 05 november 2002 @ 23:39:
Bij welke router zit dan wel automatisch een modem ingebouwd?? (ik dacht de goede te hebben)
misschien dat de prijs van de eerste niet klopt, aangezien die wel extreem goedkoop is
Ok, stel dat die router van Etech 149 euro zou zijn, dan zou een modem overbodig zijn (omdat die al in de router zit) en de rest van mn verhaal kloppen?
jepz.. die Etech ADSL Modem + router (is een blauw ding voor analoog) kost ca. 150 170 euro.
- hardware always changes.. -
Pagina: 1