ADSL met router en abbo

Pagina: 1
Acties:

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22
Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn geweest, ik heb de search uitgespit en ook alle webpagina's van aanbieders en dergelijken uitgegraven maar ik zie door de bomen het bos niet meer en zou graag wat hulp kunnen gebruiken...

De situatie is als volgt:

Na vele jaren protest en aandringen hebben we eindelijk ADSL. Ik blij maar nu ik hetgeen wil gaan aanschaffen kom ik een hoop problemen tegen.
Mijn opzet is als volgt:
Ik schaf een Basic abbo aan (512/128) voor €50 p/m zonder modem. Ik betaal totaal (KPN en inet abbo) €79. Ik koop een ADSL router... voor €80 en ik sluit deze router aan op de netwerkkaarten van mn PC's waardoor deze mbv deze router ook een netwerk vormen...

Starterskosten: +/- €160
p/m: €50

Dit was mijn opzet; nu is mijn vraag of dit kan of ik grandioze fouten maak, want zo ben ik VEEL goedkoper uit dan met een multimodem abbo.

En de volgende vraag, ik wil bij XS4ALL of ZON, ze zijn hetzelfde in prijs, maar wie zeurt er het snelst over de downloads?? (maw; de hoeveelheid)

Thanx

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

uhmm, weet jij zeker dat je voor 80 euro een router heb MET adsl-modem? anders ben je dat even vergeten...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

je moet natuurlijk wel nog het modem kopen.
en niet dat USB ding

E-Tech router for ADSL,MXStream and Cable router with 4 port switch
Werkt alleen in combinatie met een adsl/cable modem.

ik zou voor xs4all gaan.

PS effe zoeken en je hebt alle info.
het internet weet meer dan jij denkt

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zo werkt dat inderdaad. Ik zou er echter niet vanuit gaan dat je die router inc. modem ook daadwerkelijk voor €80 krijgt. Dat is namelijk wel ERG goedkoop :X

Voor welke ISP; over het algemeen wordt Xs4all hier geprefereerd. Die zeuren echt niet snel als je een basic abbo hebt :)

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 22:49:
je moet natuurlijk wel nog het modem kopen.
en niet dat USB ding

E-Tech router for ADSL,MXStream and Cable router with 4 port switch
Werkt alleen in combinatie met een adsl/cable modem.

ik zou voor xs4all gaan.

PS effe zoeken en je hebt alle info.
het internet weet meer dan jij denkt

Als het goed is; zit er een modem bij ingebouwd.....toch :?

• Maf
Bij welke router zit dan wel automatisch een modem ingebouwd?? (ik dacht de goede te hebben)

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Maf schreef op 05 november 2002 @ 23:39:
Bij welke router zit dan wel automatisch een modem ingebouwd?? (ik dacht de goede te hebben)
het lijkt idd een adsl router :?

misschien dat de prijs van de eerste niet klopt, aangezien die wel extreem goedkoop is :o :)

• Maf
Ok, stel dat die router van Etech 149 euro zou zijn, dan zou een modem overbodig zijn (omdat die al in de router zit) en de rest van mn verhaal kloppen?

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-08 19:33
jepz.. die Etech ADSL Modem + router (is een blauw ding voor analoog) kost ca. 150 170 euro.

- hardware always changes.. -

Pagina: 1