printer + scanner voor 899 bij AH!

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Jep onze mooiste kruidenier van het land heeft weer eens een mooie aanbieding. Een printer (HP 950C) en scanner (HP 5370C) samen voor 899,-.

Heeft iemand ervaring met deze stukjes hardware? Ik ben wel toe aan een nieuwe printer en een nieuwe (goede) scanner.

Ik ben vooral geïnteresseerd in ervaringen met snelheid en kwaliteit.

Verwijderd

950 doet goed werk , snelheid die bij de specs staan op hp.nl zijn voor Economode, die met 50% inkt, maar wel mooie kwaliteit, voor redelijke prijs

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:06

Opa

Nu Multifocaal!

Die printer kost vanaf 549, scanner vanaf 537 in de Pricewatch.
Bij de Appie kosten ze overigens 999, of 899 met achterlating van een aantal luchtmijlen.

Ik denk dat je, gezien de minimale besparing, beter apart je spullen kan kopen bij een niet-supermarkt:

Epson 1200 USB scanner is er vanaf 481 en een Canon BJC 6100 printer vanaf 299. Die heeft aparte inkttanks en inktkosten zijn op den duur de grootste kostenpost.

(alle prijzen uit de Pricewatch)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Op werk heb ik ook een PC van de AppieHeijn.
Wat een K*T systeem, een zeer trage DVD speler en in het algemeen ook traag.

Denk dat je beter, zoals hierboven ook al werdt gezegt gewoon naar een PC boer kunt gaan.
Die weten wat ze verkopen (in de meeste gevallen dan), tis immers een PC boer.

And The Only One

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:39
Hmm, ik denk dat een PC toch net iets anders is als een printer of een scanner.

Daarbij weet je gewoon precies wat je koopt. Of je nou een HP 5370 bij AH of bij een computerzaak koopt, het is precies hetzelfde.

Als je precies die twee dingen wilt kopen en je hebt nog een zooi Airmiles liggen waar je toch niets mee doet zie ik niet in waarom je ze niet bij de AH zou kunnen kopen, je bespaart daarmee toch wel wat geld.

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:08
Het zijn 2 topapparaten. Ik heb hier de HP Deskjet 930C met de Scanjet 5370, en je krijgt echt kwaliteitsspul. Zeker omdat de 5370 ook is uitgerust met een transparanten-adapter, om dia's en negatieven te scannen. Tevens is hij USB en parallel, dan kan je dus kiezen hoe je hem aansluit (USB = beter).
Ik vind het een goede prijs van AH.
Pagina: 1