Doorgeschoten...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ik bedoel dus dat de modders in het nieuwsitem van de nieuwe Dell een klein beetje de verkeerde kant op zijn geschoten.

Zo is deze posting echt wel meer waard dan een magere +1, zeker omdat hij een erg goed punt aanhaalt over de compabiliteit (of eigenlijk incompabiliteit) van Windows Pocket PC met een Xscale. Om daar dan een +1 voor te geven is erg mager.

edit:

Niet om te flamen, maar het valt me op dat als iemand (en vooral als het een LM'tje is) een nieuwsitem aanwijst en zegt dat de reacties daarin te hoog staan, dat de draad dan binnen no time op +1 staat, net alsof iedereen massaal en zonder te denken alles een -1 geeft.

Je hebt als modder ook zelf een mening en daardoor hoef je het niet eens te zijn met diegene die de draad aangeeft.

Natuurlijk is het niet fijn als de hele draad op +4 staat, maar het is nog veel irritanter als de hele draad op +1 staat, is niet echt motiverend voor de mensen die posten, zoals de schrijver van bovenstaand verhaal over de Xscale en Windows Pocket PC.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
*eensch*
+1 gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Beaves schreef op 05 november 2002 @ 21:48:
...

edit:

Niet om te flamen, maar het valt me op dat als iemand (en vooral als het een LM'tje is) een nieuwsitem aanwijst en zegt dat de reacties daarin te hoog staan, dat de draad dan binnen no time op +1 staat, net alsof iedereen massaal en zonder te denken alles een -1 geeft.

Je hebt als modder ook zelf een mening en daardoor hoef je het niet eens te zijn met diegene die de draad aangeeft.

Natuurlijk is het niet fijn als de hele draad op +4 staat, maar het is nog veel irritanter als de hele draad op +1 staat, is niet echt motiverend voor de mensen die posten, zoals de schrijver van bovenstaand verhaal over de Xscale en Windows Pocket PC.
Seconds * Beaves opinion.

Onzin posten ontmoedigen, kwaliteit stimuleren. Het mes snijdt aan twee kanten. Dus alles te zuinig moddereren werkt demotiverend voor posters. Daarbij moet de kwaliteitstoetsteen dus niet te streng zijn. Met een paar slokken azijn en een slechte dag kun je elke post wel zo dooranalyseren en becommentariëren dat je de slechte score kunt beargumenteren, maar dat lijkt is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Agrees with /me Beaves & Kex's opinion.

Niet met een roze bril alles op +4 zetten en niet als een zuurpruim alles naar beneden halen. De waarheid ligt meestal in 't midden. 't Kan ook liggen aan 't feit dat er hier in /16 meer draadjes aangemeld worden die te hoog liggen, dan die te laag liggen. Misschien sluipt er dan de neiging in om alles wat negatiever te bekijken dan 't is.

Maar on-topic, ik zie dat de reactie die Beaves aanhaald, ge-edit is. Misschien was ie eerst niet zo interessant als ie nu is? In ieder geval, hij staat nu op +2 interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
JAVA-Doctor schreef op 05 november 2002 @ 23:16:
Maar on-topic, ik zie dat de reactie die Beaves aanhaald, ge-edit is. Misschien was ie eerst niet zo interessant als ie nu is? In ieder geval, hij staat nu op +2 interessant.
Ik heb het draadje gevolgd toen die net nieuw was en de reactie was vrijwel meteen zoals die nu is, dus hij is niet naderhand pas interessant gemaakt.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr