[Java]Venster sluiten na klikken popup

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Is dit mogelijk? Zo ja... thnx Script request mag hier niet dus...

Twitter | Linkedin

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:37
Je geeft wel erg weinig info zeg.

Welk venster wil je sluiten zodra er op (een? DE?) popup wordt geklikt? De popup zelf? Of de parent?

En wat bedoel je met 'Script request mag hier niet dus...'? Dat je er stiekem een plaatst met een discaimer of zo? Ik snap hem niet :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Mavvie
Paul Nieuwkamp schreef op 05 november 2002 @ 21:51:
Je geeft wel erg weinig info zeg.

Welk venster wil je sluiten zodra er op (een? DE?) popup wordt geklikt? De popup zelf? Of de parent?

En wat bedoel je met 'Script request mag hier niet dus...'? Dat je er stiekem een plaatst met een discaimer of zo? Ik snap hem niet :)
Ok ff voor de duidelijkheid, ik heb een popup schermpje waar in een link staat, naar een gedeeltje van de site die meegeladen werd. Maar de site laad dan wel maar het popupje blijft staan. Dus wil ik dat je als je op de link klikt het popupje weggaat.

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Kijk ff naar de DialogDemo op sun: http://java.sun.com/docs/.../example-swing/index.html

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Bedoel je java of javascript? Voor java heb je iets moeten ophalen van sun, en voor javascript niet.

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

code:
1
this.dispose();

wellicht?

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

• Mavvie
Alarmnummer schreef op 06 november 2002 @ 00:10:
Bedoel je java of javascript? Voor java heb je iets moeten ophalen van sun, en voor javascript niet.
Java-script

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Wil je nooit meer java script met java vergelijken, dat is echt een ontzettende belediging voor java...

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

:O

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.