Je geeft wel erg weinig info zeg.
Welk venster wil je sluiten zodra er op (een? DE?) popup wordt geklikt? De popup zelf? Of de parent?
En wat bedoel je met 'Script request mag hier niet dus...'? Dat je er stiekem een plaatst met een discaimer of zo? Ik snap hem niet
Welk venster wil je sluiten zodra er op (een? DE?) popup wordt geklikt? De popup zelf? Of de parent?
En wat bedoel je met 'Script request mag hier niet dus...'? Dat je er stiekem een plaatst met een discaimer of zo? Ik snap hem niet
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ok ff voor de duidelijkheid, ik heb een popup schermpje waar in een link staat, naar een gedeeltje van de site die meegeladen werd. Maar de site laad dan wel maar het popupje blijft staan. Dus wil ik dat je als je op de link klikt het popupje weggaat.Paul Nieuwkamp schreef op 05 november 2002 @ 21:51:
Je geeft wel erg weinig info zeg.
Bedoel je java of javascript? Voor java heb je iets moeten ophalen van sun, en voor javascript niet.
code:
1
| this.dispose(); |
wellicht?
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Java-scriptAlarmnummer schreef op 06 november 2002 @ 00:10:
Bedoel je java of javascript? Voor java heb je iets moeten ophalen van sun, en voor javascript niet.
Verwijderd
Wil je nooit meer java script met java vergelijken, dat is echt een ontzettende belediging voor java...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()