Toon posts:

Samen een webserver op zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek mensen uit allerlei landen om met mij een grote internet server op te zetten. vele mensen zoeken host om hun spulletjes op te zetten en vaak zijn deze groter dan een host toe laten. Vaak ook vind de host de inhoud niet goed. Nu kom ik met het volgende ik zelf zo een host om over de 12 gig te hosten. Dit kan als je een eigen webserver hebt. maar over een adsl lijntje gaat dit zo goed. Ook bij verhuizen duurt het weer een tijd voordta je internet hebt (plus nog eens inbraak etc) Nu wil ik dus met een groep mensen een internetserver beginnen bij bijv trueserver (waar onze eigen tweakers.net draait). De twee grootste problemen die we hebben zijn we hebben een lijntje nodig naar buiten en een flinke server over de 12 gig. Dit moet niet allemaal veelste veel moeite zijn maar daar is geld voor nodig. Wil jij mij mee helpen geef dan een reactie en je e-mail. En als we dan genoeg mensne hebben kunnen we een grote server opbouwen zonder beperkingen. Doe mee en zorg een leuk plekje voor jezelf op het internet.
Plus deze webserver is niet commercieel bedoeld alleen de kosten voor onderhoud en huur moeten betaald worden. Dus zie het zo een klein bedragje per maand voor een webserivec die je onbeperkte middelen geeft. Meld je aan en dan laten we deze droom uit komen

Verwijderd

Dit gaat veel geld kosten.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet daarom heb ik ook veel mensen nodig die me willen helpen..en natuurlijk sponsors etc...tweakers is bijv ook klein begonnen en kijk nu....de site voor computers

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
En wat denk je van licenties, je mag toch niet zomaar illegale spelletjes op internet zetten, je hebt kans dat je server provider alles eraf gooit. FXP boards wisselen ook heel vaak van servers, omdat de server provider het niet goed vind.

Verwijderd

Wat wil je er eigenlijk opzetten?

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

12gb aan natuurfoto's :D

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Jongen,

Heb je wel even nagedacht over alle kosten? Op een rijtje:

Het Co-Locaten van een server + huur (op zijn minst 75e per maand)
De server en voor een redelijke heb je ook een flink budget nodig(4000e)
De licenties, er mag niks illegaals opstaan of jij kan grote problemen krijgen.

Met andere woorden. Je moet nog heel veel overdenken.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Over wat voor inhoud heb je het? Warez, mp3, xxx, ??? Want voor andere sites heb je bij lange na zoveel ruimte niet nodig.
Hoe had je het gedacht om te regelen als er 1 iemand continu de lijn voltrekt door te FXP'en of door de populariteit van zijn site. wie bepaalt hoe de datalimiet verdeeld wordt (want zonder limiet is niet echt haalbaar)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
wie had het over illegal...ik zei niks over warezz op een site zetten..trouwesn daar ga ik het niet voor doen. Ik bedoel voor mensne die een goede mooie sites willen maken over bijv bloemtjes en te weinig ruimte hebben....en trouwesn ik heb het over een eigen server maken ..dus geen provider...ze kunnen we de overheid inschakelen en die zeggen dan dat het strafbaar is ..das weer iets heel anders maar ben niet gek hoor ik weet zelf hoe dat strafrecht in elkaar zit en ik lees dus echt wel even des betreffend mediawet voordat ik een site ga maken dus...heb nu alleen mensen nodig die geinterseert zijn in zo'm plan dus geen warez

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Dit is niet de bedoeling van GoT.
Als jij zo nodig 12Gb wilt hebben, kun je daar best een eigen dedicated server voor nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.