Ik zoek mensen uit allerlei landen om met mij een grote internet server op te zetten. vele mensen zoeken host om hun spulletjes op te zetten en vaak zijn deze groter dan een host toe laten. Vaak ook vind de host de inhoud niet goed. Nu kom ik met het volgende ik zelf zo een host om over de 12 gig te hosten. Dit kan als je een eigen webserver hebt. maar over een adsl lijntje gaat dit zo goed. Ook bij verhuizen duurt het weer een tijd voordta je internet hebt (plus nog eens inbraak etc) Nu wil ik dus met een groep mensen een internetserver beginnen bij bijv trueserver (waar onze eigen tweakers.net draait). De twee grootste problemen die we hebben zijn we hebben een lijntje nodig naar buiten en een flinke server over de 12 gig. Dit moet niet allemaal veelste veel moeite zijn maar daar is geld voor nodig. Wil jij mij mee helpen geef dan een reactie en je e-mail. En als we dan genoeg mensne hebben kunnen we een grote server opbouwen zonder beperkingen. Doe mee en zorg een leuk plekje voor jezelf op het internet.
Plus deze webserver is niet commercieel bedoeld alleen de kosten voor onderhoud en huur moeten betaald worden. Dus zie het zo een klein bedragje per maand voor een webserivec die je onbeperkte middelen geeft. Meld je aan en dan laten we deze droom uit komen
Plus deze webserver is niet commercieel bedoeld alleen de kosten voor onderhoud en huur moeten betaald worden. Dus zie het zo een klein bedragje per maand voor een webserivec die je onbeperkte middelen geeft. Meld je aan en dan laten we deze droom uit komen