dees dus.. is hier al meer over bekent.. specs enzo en is hij al in ned. te krijgen??
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Verwijderd
ehm...Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 21:39:
Het principe van wc is juist dat het water getransporteerd wordt naar een radiatior met een veel groter opp. dan een hs kan hebben. Daardoor wordt de temp zo laag. Bij dit ding is de opp. niet groter dan bij een normale hs, en ik denk daarom dat je temps juist lager zullen zijn als bij een goede hs.
Het hoeft niet perse de radiator te zijn die groter is, je hebt in dit geval al een groter opp. dan een hs, omdat je dus de wc en de radiator bij elkaar kunt optellen. Daarnaast heeft de geplaatste fan in dit geval een dubbele werking, dus zo gek is het idee niet. Hoe de resultaten daarintegen zijn weet ik verder niet, want ik heb express de revieuw nog niet gelezen.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 21:39:
Het principe van wc is juist dat het water getransporteerd wordt naar een radiatior met een veel groter opp. dan een hs kan hebben. Daardoor wordt de temp zo laag. Bij dit ding is de opp. niet groter dan bij een normale hs, en ik denk daarom dat je temps juist lager zullen zijn als bij een goede hs.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Verwijderd
60 dBa? dat lijkt me sterk, link?418O2 schreef op 06 november 2002 @ 18:11:
ermm ik weet niet of je de specs hebt gelezen, maar volgens mij maakte dat ding meer dan 60dBa aan geluid...
de essentie van waterkoeling is stilte en temps... die temps zijn niet bekend, maar dat geluid
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq