Toon posts:

AquaTec Blue Ice C-100 mini waterkoeler voor socket 478/A

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1036341667.jpg
dees dus.. is hier al meer over bekent.. specs enzo en is hij al in ned. te krijgen??

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 09:44

Bluppy2

Hip!

stond laatst dus op de frontpage. Zie er niet heel boeiend uit.. Volgens mij is die radiator veel te klein om zoveel warmte af te voeren. dit lijkt meer op een goedkope marketing truc dan echt iets effectief. Maar eerst de benchmarks maar ff afwachten...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Topicstarter
jah daar heb ik em ook vandaan.. maar daarom wil ik er wat meer info over

Verwijderd

Het principe van wc is juist dat het water getransporteerd wordt naar een radiatior met een veel groter opp. dan een hs kan hebben. Daardoor wordt de temp zo laag. Bij dit ding is de opp. niet groter dan bij een normale hs, en ik denk daarom dat je temps juist lager zullen zijn als bij een goede hs.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 21:39:
Het principe van wc is juist dat het water getransporteerd wordt naar een radiatior met een veel groter opp. dan een hs kan hebben. Daardoor wordt de temp zo laag. Bij dit ding is de opp. niet groter dan bij een normale hs, en ik denk daarom dat je temps juist lager zullen zijn als bij een goede hs.
ehm...

Bedoel je niet hoger?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 21:39:
Het hoeft niet perse de radiator te zijn die groter is, je hebt in dit geval al een groter opp. dan een hs, omdat je dus de wc en de radiator bij elkaar kunt optellen. Daarnaast heeft de geplaatste fan in dit geval een dubbele werking, dus zo gek is het idee niet. Hoe de resultaten daarintegen zijn weet ik verder niet, want ik heb express de revieuw nog niet gelezen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Groot voordeel van waterkoeling is ook dat de warmte vanm je processor je kast uit wordt gevoerd. Bij deze koeler blijft de warmte van je processor in je kast.

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10-2025
Pcies, daar ben ik het dus ook mee eens.
Maar eerst zien dan geloven, laat die benchmarks maar komen, ben benieuwd.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57
Plaats je deze direct op je CPU? Want dan lijtk het wel wat op de Zen koeler van een tijdje terug. Had best matige resultaten btw.

Afbeeldingslocatie: http://www.katuhintavertailu.com/testit/Cooler/Art2/asennettu3.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 21:46:
[...]

ehm...

Bedoel je niet hoger?
Ja je hebt gelijk, foutje

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:04
ermm ik weet niet of je de specs hebt gelezen, maar volgens mij maakte dat ding meer dan 60dBa aan geluid...

de essentie van waterkoeling is stilte en temps... die temps zijn niet bekend, maar dat geluid :X

Verwijderd

418O2 schreef op 06 november 2002 @ 18:11:
ermm ik weet niet of je de specs hebt gelezen, maar volgens mij maakte dat ding meer dan 60dBa aan geluid...

de essentie van waterkoeling is stilte en temps... die temps zijn niet bekend, maar dat geluid :X
60 dBa? dat lijkt me sterk, link?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:39:
[...]

60 dBa? dat lijkt me sterk, link?
soz 36

op ccmod stond een ander getal (68db) leek mij ook nogal hoog :P
Pagina: 1