Ik heb wat advies nodig. Ik ben van plan om over enige tijd een nieuwe PC te gaan bouwen en wil dan ook voor het eerst met water koeling aan de gang gaan. Ik heb al veel gelezen op internet, maar kan echter door de bomen het bos niet meer zien. Ik hoef echt niet het onderste uit de kan te halen, ik wil de water koeling mede ook voor de lol van het knutselen doen. Ik heb geen twee linker handen, maar kan ook niet zeggen dat ik super handig ben. De prijs is niet super belangrijk, maar het moet natuurlijk wel allemaal leuk blijven.
Ik ga direct na de kerst voor 5 weken naar de Verenigde Staten en ik was ook van plan om daar wat dingetjes to kopen/bestellen om zo de kosten wat te drukken. Als ik in februari terug kom wil ik gaan bouwen. Voor mijn PC zit ik te denken aan een dual DDR intel platform.
Kortom, ik zoek wat mensen die de komende weken/maanden met me willen mailen en serieus hulp en advies kunnen geven. Ik woon namelijk zelf in Finland en dat maakt e.e.a. er ook niet makelijker op. Alvast bedankt!
Ik ga direct na de kerst voor 5 weken naar de Verenigde Staten en ik was ook van plan om daar wat dingetjes to kopen/bestellen om zo de kosten wat te drukken. Als ik in februari terug kom wil ik gaan bouwen. Voor mijn PC zit ik te denken aan een dual DDR intel platform.
Kortom, ik zoek wat mensen die de komende weken/maanden met me willen mailen en serieus hulp en advies kunnen geven. Ik woon namelijk zelf in Finland en dat maakt e.e.a. er ook niet makelijker op. Alvast bedankt!
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).