Launching containers into space
Kun je tenminste zeggen dat je alles zelf hebt gedaan.
Suc7
Just in case: GoT-logo wanted
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Zoek bv een fraaie font of teken de letters op papier
koop een plaatje bv. rode of blauwe en een transparante acryl
teken de letters over en zaag ze netjes uit
zaag de transparante plaat oversized aan je bestaande window
plak de letters (experimenteer eerst welke lijm het mooist dwz onzichtbaar is) op de transparante acryl
klem of lijm het geheel aan de binnen kant van het zijpaneel
je kunt ze evt nog belichten met een ledje of zo
yup, werkt super, heb ik ook voor mijn mod gebruikt (die hier over een paar weken ook te bezichtigen zal zijnWhieee schreef op 05 november 2002 @ 20:57:
is het een idee om transparant stickerpapier te nemen, dan een 'Henk' er op te printen en dat op mn window te 'stickeren' (), aangezien ik niet echt van plan ben om in mn plexi LianLi deur te gaan dremelen/krassen/oid...???
hier heb je ff een plaatje van hoe strak het kan worden
mm, jullie hebben hier de Sneak-preview van mijn MOD te pakken
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
was ik dat niet, met mijn HENK uit plexiglasStinger666 schreef op 06 november 2002 @ 00:37:
HENK MOD = KEWL. Ik heb hem hier nog niet eerder langs zien komen. Maar iets in die richting staat me wel iets van bij
Licht schijnt er doorheen, dus als je een neon in je kast hebt is dat nog wel goed te zien. Ook is het natuurlijk zo dat je niet je hele window bedekt met die folie he
Mother, will they like this song?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
begrijp er geen f*ck van, sinds wanneer is "theforumisdown" weer "down"...Whieee schreef op 06 november 2002 @ 21:39:
damn.... ik ben volgens mij weer te laat want ik zie dus alleen maar de sneak preview van...... een kruisje
weet iemand een anderen GOEDE site om m'n pic's te hosten?
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Verwijderd
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine