Kaart wissel truuk

Pagina: 1
Acties:

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 22:54
Sinds ik mijn nieuwe Tv kaart heb geinstalleerd is mijn safeway kaart http://213.159.6.47/pagesiene/produkten/SW-PCI-3D.html gestopt met functioneren. ik heb de kaart tijdens de tv kaart installatie verwisselt van PCI sleuf (geklooi met schroefje) en daarna weer aangezet. tijdens het opstarten geen beeld, een keer op enter en alles werkte weer (heel vreemd) nadat ik vol spanning de tv kaart aan het werk heb gekregen werkte mijn geluidskaart niet meer
dingen die ik heb gedaan tijdens installatie:
1. kaart verwisseld van sleuf
2. een keer uitgesckakeld via hardware info (ofzoiets) en daarna weer aangezet

ik heb drivers opnieuw geinstalleerd en de boxjes werken

tis niet een dure kaart maar dr komt alsie werkt teniminste wel geluid uit

Verwijderd

Nogmaals, welkom bij GoT! ;) Wil je aub even editen en goeie punctuering toepassen? Owja, dit topicje met denk ik even naar Hardware Algemeen...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

sorrie, dit is echt niet te lezen ;) idd is punctuering een goed idee; wellicht kun je verder iets duidelijker stellen wat er nou precies verandert is aan je config.

En welkom op GoT uiteraardt :+

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Hij heeft al 97 dingen gepost :D

• Leejow(saait)
had haast ;) even snel wat getikt. en bedankt voor mijn 2e welkom!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:55:
[...]

Hij heeft al 97 dingen gepost :D
en als je dan zo snel ff wat tikt; dan wordt je vanzelf welkom geheten 8)7 :+

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:01

Flotter

Pelipper!

Door het verplaatsen van de kaart heeft ie waarschijnlijk een ander irq gekregen, mogelijk moet ie de nieuwe irq delen met een ander device en vindt ie dat niet leuk.

Kijk eens bij de systeemeigenschappen of ie een irq deelt.
edit:

Oh ja, welkom op GoT :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Leejow(saait)
Flotter schreef op 06 november 2002 @ 12:09:
Door het verplaatsen van de kaart heeft ie waarschijnlijk een ander irq gekregen, mogelijk moet ie de nieuwe irq delen met een ander device en vindt ie dat niet leuk.

Kijk eens bij de systeemeigenschappen of ie een irq deelt.
edit:

Oh ja, welkom op GoT :P
Jup dat was het, ik heb hem gewoon weer in zijn oude sleuf geduwd en toen werkte alles weer prima...
Pagina: 1