Toon posts:

[Win98] NTFS _ 2

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mijn heren,

Maar ik weet nu nog steeds niet wat ik moet doen, ik heb nu inmiddels jullie hele faq door geploegd op een spoortje van bruikbare info.... Er staat helaas niets over in...

De programmeurs vertelden mij dat het wel mogelijk was op op een simpele manier te doen is, ZONDER al te veel werk... Aan gezien ik de twee heren in kwestie iets beter ken, geloof ik hen op hum woord...

Verder is het voor mij onmogelijk om een tweede systeem naast mijn laptop te zetten wanneer ik met de bestanden moet werken, het zou betekenen dat ik mijn harde schijf over het internet moet benaderen, wat gezien de toepassing (een 3d teken omgeving) niet mogelijk is...

Als jullie eens ophielden met het schelden op newbies, en bezig hielden met het meedenken aan de oplossing van het probleem, ben ik jullie erg dankbaar.....

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In je vorige topic is een aantal keer het programma ntfsdos genoemd, heb je dit al geprobeerd?

Verder is het niet de bedoeling zomaar een nieuw topic te openen, mail ons voortaan met de vraag of je vorige topic weer open kan.

Bovendien is er echt wel meegedacht aan een oplossing in je vorige topic...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het probleem is dat ik een fysieke schijf moet hebben, heb genoemde programma NTFS for Windows 98, zorgt hier voor. Maar het heeft een nadeel dat ik alleen kan lezen.

NTFSDOS is een programma wat iets dergelijks geeft, maar alleen is dos, anders is er iets mis op mijn laptop... Hij mount het in een soort linux stijl: C:\mount...ect..ect... maar ik moet alles op E: of desnoods C: hebben, de schijf moet ook in de root staan, anders weigert het programma....

En wat betreft het sluiten van topics, je moet iemand wel de kans geven om te melden of het gewerkt heeft of niet....

• blackd
  • Niet online
NTFS for Windows 98 is a NTFS file system driver for Windows 95 and Windows 98. Once installed, any NTFS drives present on your system will be fully accessible as native Windows 98 volumes. This free version provides read-only capabilities. A read/write version is for sale at Winternals Software. To access NTFS drives from DOS for read/write access, see NTFSDOS Professional.
Dat betekent toch echt dat ze als driveletter zullen verschijnen hoor.
The setup procedure allows you to assign drive letters to NTFS drives that NTFS for Windows 98 mounts.
Ook hier staat weer dat je ze als driveletters terug zal zien.

Ik snap niet waarom NTFSDOS niet aan jouw eisen voldoet, je wilt NTFS schijven lezen, gemount als drives, dan is dit toch de oplossing?
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/ntfswin98.shtml
En wat betreft het sluiten van topics, je moet iemand wel de kans geven om te melden of het gewerkt heeft of niet....
Hier wil ik het best met je over hebben, maar niet in dit topic. Het is beter om dat over de mail te doen, bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
dat klopt inderdaad, maar ik heb alleen read rechten.....

• blackd
  • Niet online
Dat is toch ook de bedoeling, althans, volgens deze message: [rml]Justbeingme in "[ WIN98] NTFS"[/rml]

Voor volledige lees én schrijfrechten zul je inderdaad moeten betalen.

Wat je natuurlijk wel kan doen, is je NTFS partitie omzetten naar FAT32 met bijvoorbeeld Partition Magic, maar daar moet je ook voor betalen.

Verwijderd

Topicstarter
Laat alles maar, ik denk dat jullie de genen zijn die niet lezen...... LEES DAN WAT IK ZEG EIKELS!!!!!!!!

ik zeg het duizend keer, en nog kijken jullie me met een scheef hoofd naar me, ik dacht dat hier wel mensen waren die een beetje meer verstand van komputers hadden dan mijn hond!!!!!!!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
doei!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Lees je mail even, zo schelden is _niet_ nodig...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.