Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Kabels opruimen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie vaak in casemods met window ontzettend mooi opgeruimde kabels. Ik heb in mijn eigen kast al de flatcables geround, spiralwraps gebruikt en tape. Toch is het nog steeds niet zo mooi als ik hier vaak zie. Waar verstoppen jullie die zooi toch? :P

Dus... wat zijn jullie beste tips om die krengen te later verdwijnen?

Verwijderd

Compleet je eigen kast ontwerpen en bouwen. Bij het ontwerpen kun je alvast rekening houden met de kabel zooi :P

Verwijderd

van die kabel spiralen werken beswel lekker :)

wat je ook kan doen, is de voedings kabels knippen op maat, solderen en krimpkous er omheen :) heb ik ook gedaan. staat netjes

maar wel natuurlijk voorzichtig doen, want een beetje teveel gekloot en je blaast je voeding op, wat uiterst pijnlijke gevolgen kan hebben voor je overige hardware .....

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:41:
Ik zie vaak in casemods met window ontzettend mooi opgeruimde kabels. Ik heb in mijn eigen kast al de flatcables geround, spiralwraps gebruikt en tape. Toch is het nog steeds niet zo mooi als ik hier vaak zie. Waar verstoppen jullie die zooi toch? :P

Dus... wat zijn jullie beste tips om die krengen te later verdwijnen?
Kabels inkorten, in spleten, gaten stoppen in je kast !

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
oude cd-rom speler pakken alles er uithalen frontje er afhalen en deze achter een blindplaatje inbouwen en daar je kabels instoppen. werkt perfect.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Topicstarter
tijgermobiel schreef op 05 november 2002 @ 19:50:
oude cd-rom speler pakken alles er uithalen frontje er afhalen en deze achter een blindplaatje inbouwen en daar je kabels instoppen. werkt perfect.
pics?

Verwijderd

je kan ook gewoon overal een beetje de kabels tussen stoppen, dus tussen de hdd, cdrom speler enz. Heb ik ook gedaan. Best netjes

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
oostenrijkie schreef op 05 november 2002 @ 19:58
je kan ook gewoon overal een beetje de kabels tussen stoppen, dus tussen de hdd, cdrom speler enz. Heb ik ook gedaan. Best netjes
Klopt izz zeker netjes.
Ik heb veel kabels juist verlengt en via de bodem van me kast lopen, en daar weer een plaatje metaal over gelegd dus je ziet bijna geen kabels meer :-)

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-11 15:15

BreKev

a.k.a. BreKev

An00bis schreef op 05 november 2002 @ 20:35:
[...]

Klopt izz zeker netjes.
Ik heb veel kabels juist verlengt en via de bodem van me kast lopen, en daar weer een plaatje metaal over gelegd dus je ziet bijna geen kabels meer :-)
haha, overal lees ik over kabels inkorten, maarjah, verlengen is natuurlijk ook een optie.

Ik heb ze overal in de lege bays gepropt zitten. scheelt al een hele hoop.

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Je hebt 2 dingen nodig: soldeerbout en krimpkous ;)

• Tristan
  • Laatst online: 26-11 16:00
tri-wraps (of hoe je dat ook alweer schrijft :P) ... alles omgeleid :P en netjes weggewerkt

• JER00N
  • Niet online
Ik heb ze in een lege 5,25" bay gedaan, en ik heb ook wel eens gehoord dat men ze achter het mobo doet, ik weet alleen niet of dat zo verstandig is..

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Gewoon ff wat zoeken en goed de pics bestuderen. Zelf ik je kast duiken en kijken hoe je het kan wegwerken...

Slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.