Verwijderd

Topicstarter
Op dit hele forum (search gebruikt) ben ik nog niets tegengekomen over de Sony SL10. Wie heeft hier ervaringen mee?

Met name ben ik geinteresseerd inervaringen met de batterijlevensduur, de SL10 zou namelijk nogal wat betterijtjes vreten... (gelukkig heb ik GP's)

Ook het schermpje moet niet altijd even duidelijk leesbaar zijn...

Dus wie heeft iets melden over deze SL10???

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:43

botoo

💀 too old to die young

Geen ervaring met de SL10 (ik zie zowiezo weinig Clie's is het wild), maar misschien kan je op het Palmclub forum gelijkgestemden vinden?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01

Korakal

Up up up!

Als ik me goed herinner heeft GloriX er eentje...
Ik kom alleen de search niet in nu, dus kan het topic niet voor je zoeken. Misschien straks.

[edit]

ja dus, zie o.a. dit topic

Verwijderd

Korakal schreef op 05 november 2002 @ 20:10:
Als ik me goed herinner heeft GloriX er eentje...
Ik kom alleen de search niet in nu, dus kan het topic niet voor je zoeken. Misschien straks.

[edit]

ja dus, zie o.a. dit topic
Dat ben ik idd, de foto's van het andere topic zijn helaas plat maar ik zal ze ff opnieuw uploaden :)

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Of je kan hier even kijken [rml][ PDA] Sony Clié PEG-SL10[/rml]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01

Korakal

Up up up!

mja... dat was weer een heel nuttige toevoeging... dat had ik 2 uur daarvoor ook al gepost |:(

maar goed; ik heb nog wel een ándere tip:
kijk eens op http://www.cliesource.com/, dit is volgens mij de grootste "Gathering of Clié-ers" ;)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Anderen schijnen geen problemen met de search te hebben...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.