Ja je moet makkelijk over het netwerk kunnen scannen.
- Zorg dat je hele schijf (volledig) gedeelt is (op de pc die gescand moet, die achter het netwerk)
- dan ga je in je windows-verkennner onder extra-->netwerkverbinding maken een netwerk verbinding maken, gewoon ff adres van die pc en schijf invullen, en letter kiezen (X ofzo). Zorg dat 'opnieuw verbinding maken bij aanmelden' niet aangevinkt staat.
- nu heb je dus een extra partite als het ware bijv. schijf X als je dan op X klikt ga je meteen naar de folder op de pc achter het netwerk.
- nu is het dus een kwestie van naar housecall gaan en de letter (bijv. X) kiezen en laten scannen.
Als je ervoor hebt gezorgd dat 'opnieuw verbinding maken bij aanmelden' niet aangevinkt staat zou de nieuwe 'partitie' gewoon na opnieuw opstarten moeten verdwijnen, je kan ook bij extra op 'verbinding verbreken' kunnen klikken.
Het moet wel een virus zijn, anders zou het wel een erg systematische bug zijn, en ik kan me ook niet voorstellen dat een triest person de heltijd alle file's behalve de exe's en de dll's in een folder zo gaan deleten, lijkt me een kansloze bezigheid. Dit zou gewoon moeten wereken...
[
Voor 0% gewijzigd door
Cornballer op 07-11-2002 00:22
. Reden: ff wat toegevoegd ]