Toon posts:

[Warcraft 3]Hoe bannen/kicken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik bannen en\of kicken in een game in WC3?

want als ik /kick NAME doe dan krijg ik invalid command ofzowiets hetzelfde bij /ban NAME

help me :)

_/-\o_

Verwijderd

het kan een dom antwoord zijn, maar als je gewoon op een playernaam klikt, en dan close/open, dan kick je hem

ingame kicken was zover ik wist niet mogelijk

Verwijderd

Topicstarter
volges mij wel hoor want ik bn ook een keer gekicked (schaam)

Verwijderd

dat ligt dan waarschijnlijk aan het feit dat je een (tijdelijke) storing had, en/of disconnect kreeg, waardoor de spelers de mogelijkheid kregen om jou te kicken ;)

Verwijderd

Topicstarter
argh :( maar als iemand het weet go ahead :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
dat zou niet lief zijn.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

:/

Maargoed, ingame kicken/bannen kan inderdaad niet. Iemand uit je Custom Game kicken kan dmv close en open te gebruiken.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:27

NoTimeRemains

I know

ja alleen als je zeg maar lagt dan ken je gekicked worden of t moest natuurlijk een custom game zijn waar je ken kicken en als je zelf een custom geem heb gemaakt dan ken je iemand kick door op de playernaam te klikken en dan op open te klikken... :)

This is the Way.

Verwijderd

Ja lekker logisch dat je zelf niet kan kicken aangezien je alleen iemand kan kicken wanneer die een bepaalde tijd lagt is het logisch dat je zelf niet zou kan kicken anders maken ze die optie niet dat je na een bepaalde tijd diegast dan kan kicken want dat heeft dan dus geen nut :)

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel als ik m'n eigen server gemaakt heb he :)

• unfor
Lamer Alert? :X ah, geboortedatum '88 :+

Verwijderd

Topicstarter
waar slaat dat nou weer op?
als ik laggers of lamers in m'n server heb dan wil ik er van af
INGAME

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 20:18:
waar slaat dat nou weer op?
als ik laggers of lamers in m'n server heb dan wil ik er van af
INGAME
Ingamen KAN gewoon NIET. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen nadat het antwoord al 3x gegeven is? :?

Verwijderd

unfor schreef op 08 november 2002 @ 19:30:
en nu nokken, jouw posts zijn zo zinloos als het maar kan.

Nogmaals jegens topicstarter:

het kán gewoon niet, dus laat maar hangen :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
unfor schreef op 08 november 2002 @ 19:30:
En? Ik kom ook uit die lichting hoor :/

Ik ben zelf geen WC3 speler, maar toen ik een potje meekeek bij een vriend van me, kon hij idd het slot van de player die hij weg wilde hebben closen en dan weer openen, mits hij het potjes zelf had opgezet. Zo kon je de speler wel 'kicken'.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Rafe schreef op 08 November 2002 @ 23:33:
[...]

En? Ik kom ook uit die lichting hoor :/

Ik ben zelf geen WC3 speler, maar toen ik een potje meekeek bij een vriend van me, kon hij idd het slot van de player die hij weg wilde hebben closen en dan weer openen, mits hij het potjes zelf had opgezet. Zo kon je de speler wel 'kicken'.
Dat is niet ingame ;), dat is nog voordat het spel begint. Wat jij zag was meer een soort chatroom waar men wacht op het aantal spelers dat nodig was.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Apocrypha schreef op 08 november 2002 @ 23:48:
[...]

Dat is niet ingame ;), dat is nog voordat het spel begint. Wat jij zag was meer een soort chatroom waar men wacht op het aantal spelers dat nodig was.
8)7
Idd, dat klopt... maar ik heb de ballen verstand van WC3, dat mochten jij en Jeff op de LAN maar uitzoeken :Y) :P

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Rafe schreef op 08 november 2002 @ 23:54:
[...]

8)7
Idd, dat klopt... maar ik heb de ballen verstand van WC3, dat mochten jij en Jeff op de LAN maar uitzoeken :Y) :P
Wij ownden ook ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmm is het een mogelijkheid om Blizzard te mailen, en vragen of ze zo'n feature er in willen timmeren? want ik heb zo'n hekel aan mensen die je spel dan verneuken d.m.v LAG, en lame gedrag.

• unfor
Nee, want jij bent de enige die dat zou willen. en wat kan je nou lame dingen doen in dan? dat iemand je bashed betekend niet dat ie lame is.

Verwijderd

en trouwens, stel dat je b.net aanzet, en in JOUW game kan je mensen kicken? dat is toch ook lame, dan kick je bijv je tegenstanders ally uit de game, en hakken maar
Pagina: 1