Toon posts:

Dane-elec DDR pc2700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er Dane-elec DDR pc2700 geheugen en wat zijn jullie overclock ervaringen ermee?

Of kan ik beter meteen gaan voor Samsung geheugen omdat ik graag wil overclocken?

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Samsung is wel heel snel maar dan zou ik voor crucial , corsair , geil, twinmos Bij twinmos moet je zoekken naar depc 3200 met de winbond 5 ns modules er op die zijn hetzelfde als op de corsair pc3500 repen zitten.

Het is wel geen andwoordt op je vraag maar heeft er wel mee te maken :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 17:37
Ik heb 256MB Dane-Elec PC2700 DDR SDRAM in m'n nieuwe systeem zitten. M'n systeempje is inmiddels klaar, ik moet 'm alleen nog ophalen en betalen :P.

Overigens breid ik het geheugen echt nog wel uit, maar in 3 weken was de prijs van dit reepje 30 Euro omhoog gegaan ... dus ik koop 'r later wel weer wat bij als het iets goedkoper wordt :).

Ik ben overigens niet van plan te gaan overclocken (hooguit 'n klein beetje) dus ik neem aan dat dit geheugen dan uitstekend zal werken ...

Verwijderd

Topicstarter
Heb je goed dat je 256MB geheugen koopt, het geheugen is op de laatste tijd erg duur :(

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:57

AJM

Ik heb ook dane-elec geheugen, 2x 256MB 2700. Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
heb zelf 2 reepjes samsung 256 pc2700 loopt super en benchmarks zijn ook super... nog niet echt overgelockt...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
Dane-Elec is op het moment uitgerust met Nanya chipjes. Althans, ik heb 2 * 256 PC2700 vorige maand gekocht en Nanya zat er op.

Verwijderd

Ik heb 1 reepje van 512 MB PC2700 dane-elec en bij mij zijn de chips van Samsung volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
Zolang er Samsung chips op zitten dan lijkt het me wel OK, maar Nanya chips dat is echt niks als je wilt Overclocken.

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:10
Nanya chips dat is echt niks als je wilt Overclocken.
Mijn PC2100 geheugen met nanya chips wil wel op 166MHz Cas2.5. Met wat voltageverhoging wellicht op CAS2. Hoezo slecht over te klokken?
Pagina: 1