Shells

Pagina: 1
Acties:

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 20:19
Kwee ni of iemand er al aan heft gedacht, maar er bestaan van die unix shells he, als we nou massaal daar een client op zetten, en dan die laten grazen, gaat het ook lekker. (of is zoiets niet toegestaan?) ?!?!?!

eneh, ik weet niet waar van die shells te halen zijn . . .

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 09:54

wiho

Certified Nerd

Hoewel het erop lijkt dat je niet precies weet waar je over praat, heb ik toch een vermoeden van wat je probeert te zeggen. :P

Bedoel je die gratis test-accounts die je kan aanvragen voor sommige systemen (Compaq biedt bijv. de mogelijkheid om middels zo'n account hun nieuwe Alpha's uit te proberen)?

Je kunt 't allicht proberen, maar als het niet tegen de regels is, zijn er vast al meer mensen op dat idee gekomen...

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

Verwijderd

Eh, nou ik weet wel waar ik 't over heb. Er zijn bepaalde organisaties die unix shells (accounts) aanbieden, om b.v. een eggdrop te draaien (voorheen bij appleby, maar deze is opgehouden). Mag dit ook voor dpc (oftewel is het toegestaan, rekening houdende met de regels bij deze kraak) ??? zo ja, weet iemand zo'n server :)

Verwijderd

Bij sommige providers krijg je ook telnet-access -> *hint hint*

Verwijderd

ohja sorry voor de verchillende namen (met _ en zonder) maar eerst is deze ge-disabled (lijkt het) en net was het de met de _ en is deze weer goed . .

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52

NightBird

DPC-Crew Coding
ja, maar dan moet niet je client gekilled worden elke minuut. :(

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Pagina: 1