Een vriend van mij heeft niet al te snugger geprobeerd om zo een heat-spreader oid op zijn splinter nieuwe 512 ddr ram samsung pc2700 te zetten.
Das helaas niet goed gegaan.
Mijn vraag is kunnen deze "bruine mini weerstandjes oid" terug gesoldeerd worden zodat hij weer werkt ?
1 klein bruin rechthoekige blokje
2 nog kleinere bruine rechthoekige blokjes
PICS:
Aan de linkerkant zie je een beetje onduidelijk een rood vierkantje om het gedeelte zitten, daar hoort het grootste "kleine" blokje op te zitten, en aan de linkerkant de nog kleinere

Hier aan de linkerkant hoort ook zo een "nog" kleinere buine blokje te zitten.

ps. ze zijn niet door midden gebroken ofsow, hij is gewoon vanaf het soldeer oppervlakte afgebroken.
Ik heb alle afgebroken bruine blokjes er ook bij.
Ik hoop dat tie gefixt kan worden, anders zend ik em terug voor de garantie ofsow.
EDIT: betere pics kon ik niet maken
!
Das helaas niet goed gegaan.
Mijn vraag is kunnen deze "bruine mini weerstandjes oid" terug gesoldeerd worden zodat hij weer werkt ?
1 klein bruin rechthoekige blokje
2 nog kleinere bruine rechthoekige blokjes
PICS:
Aan de linkerkant zie je een beetje onduidelijk een rood vierkantje om het gedeelte zitten, daar hoort het grootste "kleine" blokje op te zitten, en aan de linkerkant de nog kleinere
Hier aan de linkerkant hoort ook zo een "nog" kleinere buine blokje te zitten.
ps. ze zijn niet door midden gebroken ofsow, hij is gewoon vanaf het soldeer oppervlakte afgebroken.
Ik heb alle afgebroken bruine blokjes er ook bij.
Ik hoop dat tie gefixt kan worden, anders zend ik em terug voor de garantie ofsow.
EDIT: betere pics kon ik niet maken